سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار مشاهیر ایرانی

توضیحات پلیس استان خراسان رضوی درباره اسکورت کردن مهران مدیری در مشهد

دو روز پیش ویدویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از اسکورت مهران مدیری با یک ماشین لوکس در مشهد داشت و گفته می‌شد متعلق به پلیس بوده است. این موضوع واکنش‌های مختلفی را در صفحات اجتماعی برانگیخت. با انتشار گسترده این ویدیو، پلیس خراسان رضوی اعلام کرد که نیروی انتظامی مسئولیت اسکورت مهران مدیری را بر عهده نداشته و خودروی موجود در این ویدیو متعلق به یکی از شرکت‌های خصوصی بوده است.

image_13960510204_330374_380

چند روزی است که مهران مدیری برای دیدار با طرفداران خود به شهر مشهد رفته است تا با حضور خود بسیاری از مخاطبان را به تماشای فیلم «ساعت پنج عصر» ترغیب کند. در اولین نمایش فیلم «ساعت پنج عصر» در پردیس کوروش، تصویر شخصی در کنار مهران مدیری منتشر شد که بسیاری او را محافظ شخصی کارگردان او معرفی کردند.

اما دو روز پیش ویدیویی از اسکورت مهران مدیری در شهر مشهد منتشر شد که واکنش بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت. ماجرای اسکورت مدیری در فضای مجازی باعث شد که پلیس خراسان در مورد اسکورت او واکنش نشان دهد.

پلیس خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که پلیس هیچ‌گونه اسکورتی برای مدیری نداشته و خودروی موجود که پلاک شخصی دارد، متعلق به یکی از شرکت‌های «نگهبان محله» است.

ناجا همچنین در مورد خودروی پلیسی که در فیلم اسکورت مهران مدیری مشاهده می‌شود اعلام کرده که این خودرو متعلق به پلیس فرودگاه بوده و در جهت تسهیل تردد و رفع ترافیک ایجاد شده در حال عبور و آژیرزنی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا