سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیخبر های داغ

قسمت جدید «بازی تاج و تخت» زودتر از حمله هکرها لو رفته بود

قسمت جدید «بازی تاج و تخت» که طبق روال یکشنبه‌ها باید روی آنتن می‌رفت، پیشاپیش از سوی هکرها در اینترنت منتشر شده است. این در حالی است که گفته می‌شود سرقت اینترنتی اپیزود چهارم فصل هفتم این سریال پربیننده ارتباطی با نفوذ گسترده هکرهای ناشناس به سیستم‌های رایانه‌ای شبکه تلویزیونی «اچ بی او» ندارد.

image_13960514150_game-of-thrones-daenerysبه گزارش «هالیوود ریپورتر»، قسمت جدید فصل هفتم «بازی تاج و تخت» که فردا (6 اوت) از شبکه اچ بی او پخش می‌شود، پیشاپیش در فضای مجازی با عنوان «لو دادن جنگ» منتشر شده است. ظاهرا، فایل دانلود قسمت چهارم ابتدا روی گوگل درایو در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفت اما بلافاصله، گوگل با اشاره به تخلف صورت گرفته و نقض قوانین گوگل درایو، اقدام به حذف این لینک دسترسی کرد.

با این حال، گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که لینک دانلود غیر قانونی قسمت چهارم فصل هفتم از طریق وبسایت‌هایی مانند «پایرت بی/ Pirate Bay» که مستقیما با «تورنت» در ارتباط هستند، در دسترس کابران قرار گرفته است.

این اولین‌بار نیست که «بازی تاج و تخت» – با رکورد بیش‌ترین دانلود غیر قانونی در میان سریال‌های تلویزیونی تمام دوران‌ها – پیش از پخش توسط شبکه اچ بی او، به صورت غیر قانونی در فضای وب قرار می‌گیرد. سال 2015، چهار قسمت نخست فصل پنجم درست یک روز پیش از پخش اپیزود افتتاحیه فصل جدید، در شبکه‌های دانلود غیر قانونی در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفت.

اما شواهد نشان می‌دهد انتشار غیر قانونی اپیزود پخش نشده فصل هفتم با نفوذ به شبکه‌های رایانه‌ای یکی از شرکت‌های پخش به نام «استار ایندیا» صورت گرفته است. در نسخه به سرقت رفته، لوگوی این شرکت به همراه عبارت «تنها برای تماشای عوامل» قابل مشاهده است.

اچ بی او هنوز حاضر به پاسخگویی در این‌باره نشده است. خبر سرقت غیر قانونی قسمت جدید فصل هفتم دوشنبه گذشته، همزمان با تایید شبکه اچ بی او مبنی‌بر نفوذ هکرهای ناشناس و سرقت 1.5 ترابایت اطلاعات این شبکه تلویزیونی منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا