سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانی

تقاد از حضور مداوم بازیگران فیلم « ساعت 5 عصر » مهران مدیری در برنامه دورهمی

در دو شب گذشته، امیر جعفری و نگین معتضدی بازیگران فیلم «ساعت پنج عصر» به عنوان مهمان در برنامه «دورهمی» حاضر شدند و به گفت‌وگو با مهران مدیری پرداختند. اما با پخش این دو قسمت از برنامه «دورهمی» سایت خبر آنلاین از حضور متوالی بازیگران «ساعت پنج عصر» در در این برنامه انتقاد کرد و نوشت که گویا اسپانسر «دورهمی» و مهران مدیری این برنامه را ملک شخصی خود می‌دانند.

image_13960514335_photo_2017-08-06_16-23-14 پس از حضور امیر جعفری در برنامه پنجشنبه شب «دورهمی»، نگین معتضدی دیگر بازیگر فیلم «ساعت پنج عصر» شب گذشته به برنامه پرطرفدار مهران مدیری آمد.

این اتفاق در حالی رخ داد که سری جدید برنامه «دورهمی» از اواخر سال گذشته به روی صحنه رفت و این دو بازیگر پس از بازی در فیلم «ساعت پنج عصر» به این برنامه دعوت شدند.

اما حضور پیاپی دو بازیگر فیلم «ساعت پنج عصر» در برنامه «دورهمی» با انتقاد برخی رسانه‌ها از جمله خبرآنلاین مواجه شد. این سایت در رابطه با حضور مهمانان اخیر برنامه‌ »دورهمی» نوشت: «حضور پشت هم این دو بازیگراین سوال را در ذهن به وجود می‌آورد که مگر برنامه «دورهمی» که از آنتن رسمی تلویزیون پخش می‌شود ملک شخصی مدیری است که به راحتی می‌تواند برای تبلیغ فیلمش هم که شده پشت سر هم بازیگران فیلمش را به برنامه‌ای که در تلویزیون دارد دعوت کند.»

خبرآنلاین در پایان به تندی از مهران مدیری و اسپانسر «دورهمی» و «ساعت پنج عصر» انتقاد می‌کند: «البته پاسخ این سوال تا حدودی روشن است، وقتی آنتن تلویزیون در اختیار یک شرکت تجاری قرار می‌گیرد، آن شرکت و مهران مدیری هم با خیال راحت برنامه تلویزیونی را ملک شخصی خود تلقی می‌کنند و بازیگران فیلم‌هایشان را پشت سر هم به برنامه دعوت می کنند. اما اینکه تلویزیون این اجازه را به برنامه ای که حتی به شرکتی تجاری فروخته شده می دهد و نظارتی بر آن ندارد کماکان مبهم است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا