سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

اندی سامبرگ “Andy Samberg” وجوآنانیوسام درانتظار فرزند..

بازیگر و عضو گروه جزیره ی تنها ، اندی سامبرگ “Andy Samberg” و همسر خواننده اش جوآنا نیوسام “Joanna Newsom” منتظر به دنیا اومدن اولین فرزندشون هستن….
با توجه به گزارش خبرنگار هالیوودی ، اندی سامبرگ “Andy Samberg” و جوآنا نیوسام “Joanna Newsom” که از سال ۲۰۱۳ با هم ازدواج کردن ، بی صبرانه منتظر به دنیا اومدن فرزند دخترشون هستن.
اندی سامبرگ “Andy Samberg” یکی از اعضای گروه کمدی جزیره ی تنها و عضو بازیگر های قبلی برنامه های زنده ی شنبه شب به حساب میاد.
اندی سامبرگ”Andy Samberg” در سال ۲۰۰۷ فعالیت خودش رو با بازی در فیلم “Hot Rod” شروع کرد و بعد از با “Hotel Transylvania” در سال ۲۰۱۲ و “Storks” در سال ۲۰۱۶ ادامه داد ، اندی سمبرگ “Andy Samberg” اخیرا در مجموعه ی کمدی پلیسیه “Brooklyn Nine-Nine” هنرنمایی میکنه.
در سال گذشته اندی سامبرگ “Andy Samberg” و پسرای گروه جزیره تنها یه کار بی نظیر برای نمایش با همکاری ستاره ی کمدی موزیک پاپ انجام دادن به نام :” Never Stop Never Stopping”
در همین حال جوآنا نیوسام “Joanna Newsome” هم در سال ۲۰۱۵ جدیدترین آلبومش رو منتشر کرد که بسیار بی نظیر بود و جزو ده آلبوم برتر در چارت بریتانیا قرار گرفت.

با آرزوی موفقیت و درخشش بیشتر برای هر دو هنرمند…

andy-sandberg-brooklyn-nine-nine-ftrandy-samberg-religion-hobbies54a70bcac609d_-_elle-andy-samberg-dejoannanewsomtop2joanna-newsom-009ctoktohpytoa1ugf4kvgd13373076f53ea39a12a2ed0faed2f3a

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا