سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای ایران

کاهش فروش نیم میلیاردی «ساعت پنج عصر» در هفته گذشته

image_13960518592_3476788900

در حالی که امروز روابط عمومی موسسه «فیلمیران» از فروش 5 میلیارد و 500 میلیون تومانی «ساعت پنج عصر» خبر داد، سایت سینما تیکت فروش «ساعت پنج عصر» در هفته گذشته را یک میلیارد و 381 میلیون تومان اعلام کرد. همین سایت چهارشنبه هفته گذشته فروش هفتگی فیلم را بیش از یک میلیارد و 850 میلیون تومان اعلام کرده بود و این بدان معناست که در هفته گذشته فیلم «ساعت پنج عصر» با افت فروش 500 میلیون تومانی روبرو شده است.

اولین فیلم سینمایی مهران مدیری از 30 تیر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم که در روز اول اکران خود به ادعای پخش کننده آن توانست رکورد‌های فروش بسیار را جا به جا کند، بعد از گذشت 19 روز، 5 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته است.

با آغاز اکران این فیلم سینمایی، مهران مدیری با حضور خود در بسیاری از سینماهای شهر تهران و مشهد، مخاطبان را به تماشای این فیلم سینمایی ترغیب کرد و در روزهای گذشته از ایجاد برخی دشمنی‌ها نسبت به اولین ساخته سینمایی‌اش گلایه کرد.

چهارشنبه هفته گذشته سایت سینما تیکت، فروش هفتگی فیلم «ساعت پنج عصر» را بیش از یک میلیارد و 850 میلیون تومان اعلام کرد. با گذشت یک هفته از اعلام این اعداد و ارقام، این سایت امروز از فروش یک میلیارد و 381 میلیون تومانی فیلم مدیری در هفته گذشته خبر داد.

«ساعت پنج عصر» مهران مدیری همچنان در جدول فروش هفتگی فیلم‌های روی پرده در رتبه نخست قرار دارد، اما این فیلم نسبت به هفته پیش با افت فروش 500 میلیون تومانی روبرو شده است و این موضوع نشان از افت شدید مخاطبان این فیلم سینمایی دارد.

در سال گذشته فیلم «دراکولا» رضا عطاران، در روزهایی ابتدایی اکران خود توانست فروش چشمگیری را از خود به جای بگذارد، اما با گذشت دو هفته، این فیلم با افت فروش شدیدی روبرو شد و برخی رسانه‌ها از آن به عنوان بزرگترین فیلم شکسته خورده در گیشه سال 95 نام بردند. حال با توجه به افت فروش 500 میلیون تومانی فیلم مهران مدیری در هفته سوم اکران آن به نظر می‌رسد که اتفاقات «دراکولا» رضا عطاران برای «ساعت پنج عصر» مهران مدیری هم در حال تکرار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا