سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

کارجدید«نوئل ادموندز»”Noel Edmonds” تقریباًدیوانه کننده اس!

به دنبال لغو «معامله یا بدون معامله»”Deal or NoDeal” ،
«نوئل ادموندز»”Noel Edmonds” در «کانال چهار»”Channel 4″ به همراه یک بِرَند تأثیرگذار و سریع ِ یک برنامه‌ی بازی جدید ، برگشته است .

و بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد .

«نوئل ادموندز»”Noel Edmonds” ، کسی که ظاهراً نقش خود را به عنوان یک سخنگوی انگیزشی برای تیم فیلمبرداری و بازیگران موقتاً ترک کرده است ،
«ارزان ، ارزان ، ارزان»”Cheap , Cheap , Cheap” را رهبری خواهد کرد .

برنامه‌ی بازی توسط «نوئل ادموندز»”Noel Edmonds” ساخته شده است و همینطور توسط خودش رهبری و اجرا خواهد شد . این اتفاق درون
«فروشگاه نوئل»”Noel Store” رخ داد ، یک فروشگاه نامتعارف از عموم که توسط آیتم های عجیب و حیرت انگیز پر شده بود و حتی وسایل و آدم های عجیب و متناقض هم در آن وجود داشتند .

شرکت کنندگان در برنامه سعی می‌کنند برنده‌ی بیست و پنج هزار یورو باشند در حین این که تنوعی از کارکنان رنگارنگ مغازه ، شامل مدیر فروشگاه وجود دارد که شامل ؛ «بَری»”Barry” و یک معلم سالم و شاد که «ماریجینا»”Marijina” صداش میزنند ، سعی می‌کند که هر یک از حرکات آن ها را خراب کند ، می‌شوند .

افسوس و دریغ ، با اینکه مجموعه احمقانه و دیوانه کننده به نظر می‌رسید ، این خیلی از عجیب ترین چیزی که «نوئل ادموندز»”Noel Edmonds” در طول این سال های اخیر انجام داده است ، دور است و احتمال کمی برای موفقیت دارد .

بعد از پایان «معامله یا بدون معامله»”Deal or No Deal” که یازده سال در تلویزیون دنبال میشد ، «نوئل ادموندز»”Noel Edmonds” تصمیم گرفت در دنیای «نجوای گربه»”cat-whispering” مشارکت و فعالیت داشته باشد .

آشکار سازی در مقاله‌ای باز برای «نگهبان»”the Guardian” در سپتامبر گذشته انجام شد ، که صاحب گربه «پیتر آرمرود»”Peter Ormerod” توضیح داد که چطور فرمی را در وبسایت «نوئل ادموندز»”Noel Edmonds” پر کرد تا از سرویس حیوان خانگی تلفن همراه خود استفاده کند .

اعلانی مبالغه آمیز در سایت خوانده شد :« بدون وجود دوستان پَر دار ، خز دار و فلس دارِ ما زندگی ما چطور می‌شد ؟»

« خوب جواب تقریباً تیره روزی می‌باشد ، بنابراین من می‌خواهم کاری کنم تا این دوستان گرانبها احساس مهم بودن و قدردانی داشته باشند .»

«لطفاً له من اجازه بدهید تا با حیوانات خانگی شما تماس داشته باشم و کلمات مثبتی از قدردانی و انگیزش به آن ها ابراز کنم .»

آن یا … به جای آن شما می‌توانید برگشت «نوئل ادموندز»”Noel Edmonds” را در تلویزیون ببینید .

4039191Screen-Shot-2016-09-29-at-09.28.24-616x440noel-edmonds-2-996889d81ca68bc7a18311d801968d5c7364ac460-noel-edmonds_978453cNoel-Edmonds_2854976b08d6ad860529ebb851f8b92161ce1efb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا