سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار اجتماعیخبر های داغمطالب جالب

خشمگین شدن یک پیک پیتزا بعد از دریافت نکردن انعام!

اختصاصی نسیم ورد ؛
یک پیک پیتزا به همراه همکارانش یک زن را که به آنها انعام نداده بود، تهدید به دزدی کردند.

AApjs9Z

لارن لدفورد در پله های خانه هایش نامه ای چهار خطی را پیدا میکند که از طرف کسی است که هفته ی پیش برایش پیتزا آورده بودند.

در نامه نوشته شده بود که اگر لدفورد در آینده به آنها انعامی ندهد، آنها به خانه ی او دستبرد خواهند زد.

در نامه نوشته شده بود: “من دارم شوخی میکنم! شاید هم نه… به نظرم ریسک نکنی بهتره، کی میدونه که یک پیک پیتزا غمگینی که انعامی دریافت نکرده و نتونسته اون روز چیزی بخوره، چه کار ها که نمیتونه انجام بده!”

آن مرد بعدا به گفتن جملات نژاد پرستانه و چیز های بد و ناپسند درباره زنان پرداخت، و بعده ها اعلام کرد که دلیل این گفته ها مصرف مواد مخدر بوده است.

لدفورد که طبق گفته ی خودش یک مدل در فیسبوک میباشد، نامه را در صفحه ی انحصاری خود پست کرده و شکایت خود از شرکت Postmates (شرکتی که پیک هایی برای مشتریان تهیه میکند تا آنها بتوانند تقریبا همه چیز سفارش دهند) اعلام کرد، و گفت که این شرکت به شکایت او رسیدگی نکرده است.

AApjsa0

همانطور که لدفورد میگوید؛ او گمان میکرده است که انعام را خود شرکت Postmates در نظر میگیرد که بعده ها شرکت Postmates با لدفورد تماس گرفته و از او معذرت خواهی کرده و با یک تماس تلفنی به لدفورد خبر می دهند که همه ی سوابق کارمندان خود را بررسی خواهند کرد، اما هیچوقت هویت آن مردی که لدفورد را تهدید کرده بود مشخص نشد، زیرا شرکت Postmates در صورتی هویت افراد کارمند خود که جرمی انجام داده باشند را مشخص میکند که حداقل 7 سال سابقه ی حبس داشته باشند یا قبلا جرایمی مرتکب شده باشند.

لدفورد از پلیس خواستار محافظت شخصی بود که طبق قوانین خاص شرکت Postmates امکان این کار برای او وجود نداشت.

لدفورد در صفحه ی فیسبوکش اینگونه نوشت: “خیلی ترسناکه که بدونی یک نفر تهدیدت میکنه و هیچ کاری برای تو و محافظت از تو انجام نمیشود. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا