سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

کمک «کریستین بل»”Kristen Bell” در جدایی فاریس٫پِرَت”Faris\Pratt”

«کریستین بل»”Kristen Bell” می‌داند که ازدواج تا چه اندازه می‌تواند سخت باشد .

ستاره‌ی «یخ زده»”Frozen” با «ای»”E” درباره‌ی ناراحتی‌ای که توسط طرفداران «کریس پِرَت»”Chris Pratt” و «آنا فاریس»”Anna Faris” در تمام مدت جدایی آن ها ، ابراز کردند ، صحبت کرد .

«کریستین بل»”Kristen Bell” کسی که با بازیگر مرد و طناز
«داکس شِپارد»”Dax Shepard” ازدواج کرده است ، گفت که این کار چالش انگیزی است که یک ازدواج را در هالیوود”Hollywood” قوی و محکم حفظ کنید .

«کریستین بل»”Kristen Bell” گفت :« حقیقت این است که زمانی که شما در این صنعت کار می‌کنید شما گاهی اوقات در جریان ساخت یک فیلم سینمایی قرار می‌گیرید ، شما می‌دانید ، رفتن به چین”China” برای چهار ماه …
شما برای چهار ماه دور از خانواده‌ی خود قرار می‌گیرید . من فکر می‌کنم که این چیزی بیش از جدایی یا هر چیز دیگر است که مردم بخواهند به سبب آن ناراحت و نگران باشند .»

و این مادامی است که «کریستین بل»”Kristen Bell” گفت :« من عاشق همسرم هستم ، من عاشق ازدواجم هستم .»
«کریستین بِل»”Kristen Bell” تصدیق کرد که « این خیلی سخت است .»

«کریستین بل»”Kristen Bell” گفت :« ما بر روی آن کار می‌کنیم . ما به درمان زوج ها می‌رویم ، ما مطمئن هستیم که با احترام با یکدیگر صحبت می‌کنیم و وقتی با همدیگر سر موضوعی توافق نداریم ، این فقط یک ناسازگاری محسوب می‌شود نه یک دعوا یا مشاجره .»

«کریستین بِل»”Kristen Bell” گفت که پایان یک ازدواج ، از چیزی که مردم فکر می‌کنند و تشخیص می‌دهند ، تفاوتی جزئی دارد .

«کریستین بل»”Kristen Bell” گفت :« اگر دو نفر باشند که تصمیم بگیرند دیگر با همدیگر نباشند ، بهتر است که واقعاً یک نوع شکستگی قلب برای هر نفر نباشد . شما بهتر است که بگویید ، « اوه ، آن ها خسته شدند . اما این موضوع از سال های عاشقانه‌ای که آن ها با همدیگر بودند ، نمی‌کاهد .»

«کریستین بل»”Kristen Bell ” و «داکس شِپارد»”Dax Shepard” قرار گذاشتند که در هیچ صورت راه خودشان را جدا نکنند . «کریستین بل»”Kristen Bell” گفت که او می‌خواهد برای پیدا کردن نکات مثبت در آن تلاش کند .

«کریستین بل»”Kristen Bell” گفت :« اگر من زمانی طلاق بگیرم ، من دوباره همین جمله را خواهم گفت که ،«واو ، من عاشق این هستم که همسر آن مرد
باشم .»

 MV5BNzg3MTgwOTgzMV5BMl5BanBnXkFtZTgwODIxMTUwMjE@._V1_UY1200_CR85,0,630,1200_AL_160725110346-kristen-bell-crying-780x439Short-hairstyles-for-men-with-straight-hair-41455744013-kristen-bell-instagram-join-021716kristen-bell-11Kristen_Bell (1)Kristen_BellKristen_Bell_Frozen_premiere_2013_(cropped)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا