سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیدسته‌بندی نشدهسینمای جهان

اما استون “Emma Stone” در صدرگران قیمت ترین دستمزد گیران هالیوود!

برنده ی اسکار، اما استون “Emma Stone” در صدر لیست گرانترین دستمزد گیرهای هالیوود دیده میشه.
در لیست سالانه ی بهترین دستمزد گیران هالیوود ، ستاره ی فیلم لا لا لند (La La Land) با دریافت بیست و شش میلیون دلار (بیست و دو دهم میلیون پوند) در دوازده ماه که عمدتا به دلیل موفقیت موسیقی هالیوود بود، تونسته مقام بعدی رو به خودش اختصاص بده.

اون با افزایش صد وشصت درصدی در درآمد خودش در سال ۲۰۱۶ رو به رو شد.
از زمانی که در آمدش درحدود ده میلیون دلار آمریکا( هفت ممیز هفتادو پنج میلیون پوند) بود تا به درآمد اخیرش تغییر چشم گیری شاهد بود.
اما استون “Emma Stone” اخیرا در باره ی تبعیض جنسیت در پرداخت دستمزد صحبت کرده و که باید در هرصورت به طور مساوی و یکسان پرداخت بشه.
جنیفر لارنس “Jennifer Lawrence” که در سال ۲۰۱۶ مقام اول رو به خودش اختصاص داده بود ، امسال در سال ۲۰۱۷ با بیست و چهار میلیون آمریکا (هیجده وشش دهم میلیون پوند) به مقام سوم دست پیدا کرد.
این مبلغ دستمزد برای جنیفر لارنس “Jennifer Lawrence ” حدود نصف مبلغی به حساب میاد که اون نسبت به سال قبل به دست آورده است.

جنیفر آنیستون “Jennifer Aniston” با بیست و پنج و پنج دهم میلیون دلار آمریکا (نوزده و هشت دهم میلیون پوند) تونسته خودش رو به مقام دوم برسونه.
و اما برای اولین بار ستاره ی هری پاتر ، اما واتسون “Emma Watson” ، این بازیگر انگیلیسی تونسته برای اولین بار در مقام ده بازیگر اول در بین بقیه ی بازیگر ها قرار بگیره.
اما واتسون “Emma Watson” با کسب درآمد چهارده میلیون دلار ( ده و هشت دهم میلیون پوند) برای بازی در فیلم «دیو و دلبر» “Beauty and The Beast” مقام ششم این لیست رو مال خودش کرد.

ملیسا مک کارتی “Melissa McCarthy”، میلا کونیس ” Mila Kunis” ، چارلیز ترون “Charliz Throne”، کیت بلنچت ” Cate Blanchett” ، جولیا رابرت “Julia Roberts” و ایمی آدامز “Amy Adams” جزو ده بازیگر پردرآمد در این لیست حضور دارن.
فقط اما استون “Emma Stone”و جنیفر لارنس ” Jennifer Lawrence”و جنیفر آنیستون “Jennifer Aniston ” در آمد بالای بیست میلیون دلار آمریکا
در سال ۲۰۱۷ نسبت به چهار زن دیگر در سال ۲۰۱۶ دارن.
اسکارلت جوهنسون “Scarlett Johansson” با درآمد حدود یازدو و نیم میلیون دلار آمریکا (هشت و نیم میلیون پوند) از لیست حذف شد.

 

The Amazing Spiderman 2: Rise Of ElectroEmma-Watson-Widescreenemma-watson4c39040d4639550b90659b6db27e4f32emma-watson (1)landscape-1452211691-gettyimages-478485735f3d0350327deab3561cf0cd7c946577b

0cb1fe7ae658da46b00400215c435292

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا