سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Vikings پس از فصل ششم به پایان می‌رسد؛ احتمال ساخت اسپین آف

شبکه هیستوری اعلام کرد که پخش سریال Vikings پس از فصل ششم به پایان خواهد رسید، اما احتمالا شاهد ساخت سریال اسپین آف از آن خواهیم بود.

از سال ۲۰۱۳ پخش سریال Vikings (وایکینگ‌ها) از شبکه هیستوری آغاز شد و مدتی پیش نیز پخش نیمه دوم فصل پنجم این سریال آغاز شده است و به زودی فصل پنجم این سریال به پایان خواهد رسید. همچنین پیش از این سریال Vikings برای فصل ششم تمدید شده بود که مانند دو فصل قبلی، فصل ششم سریال وایکینگ ها نیز برای ۲۰ قسمت برنامه ریزی شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آینده این سریال منتشر شده است. در ابتدا وب‌سایت ددلاین و در ادامه GameSpot تایید کردند که فصل ششم سریال Vikings قرار است فصل پایانی این سریال باشد و مایکل هرست، سازنده و خالق این مجموعه، این خبر را رسما تایید کرده است. در حال حاضر فیلمبرداری تولید فصل ششم سریال Vikings به پایان رسیده است و پخش آن از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد و بخشی از قسمت‌های فصل پایانی این سریال قرار است در طول سال ۲۰۲۰ نیز منتشر شود.

این خبر در مجموع نمی‌تواند برای طرفداران سریال وایکینگ‌ها بد باشد. پخش فصل پنجم این سریال همچنان ادامه دارد و فصل ششم نیز قرار است در آینده منتشر شود. همچنین یک سریال اسپین آف احتمالی نیز از این مجموعه ممکن است در آینده تولید و منتشر شود. به نقل از ددلاین، این سریال جدید توسط هرست و جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard (جان سخت) مخصول سال ۱۹۸۸، در دست ساخت است، اما در حال حاضر مشخص نیست که سریال جدید Vikings قرار است چه داستانی را روایت کند. در حال حاضر تنها کاترین وینیک، بازیگر نقش لاگرتا و گوستاو اسکاشگورد، بازیگر نقش فلوکی، از فصل اول تا به امروز در سریال باقی مانده‌اند و در طول فصل پنجم شاهد بازگشت کوتاه کلایو استندن، بازیگر نقش رولو نیز بودیم. الکساندر لودویگ در نقش بیورن آیرون ساید، پتر فرانتسن در نقش کینگ هارالد،آلکس هو آندرسن در نقش آیوار بی‌استخوان، جردن اسمیت در نقش اوبه، مارکو ایلسه در نقش هیسترک وجاناتان ریس میرز در نقش بیشاپ هیموند، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال جدید Vikings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا