سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

رابین سیکه ی “Robin Thicke” چهل ساله دوباره پدر میشود….!!

با توجه به گزارشات اخیر رابین سیکه “Robin Thicke” و دوست دختر باردارش در انتظار اولین فرزند مشترکشون هستن.

این خواننده ی چهل ساله ، رابین سیکه “Robin Thicke” که دوست دختر مدلش تنها بیست و دو سال داره ، به نظر میرسه که از این اتفاق خیلی هم خوشحال است.

اولین بار ما درستی و صحت خبر رو از پستی که این مدل بیست و دوساله به اشتراک گذاشت متوجه شدیم ، این خبر به این شرح بود:

«رابین “Robin Thicke” و من بسیار هیجان زده هستیم که این خبر رو با شما به اشتراک بزاریم ، ما منتظر یک نی نی کوچولو هستیم!»

به نظر میرسه که تاریخ تولد رسمی آلن اولین روز از ماه مارچ باشه!

عکس دیگری که این مدل بیست و دو ساله به اشتراک گذاشت با این کپشن بود:

«من با بادوم زمینی خوش شانسم باهم در هاوایی “Hawaii” هستیم و خیلی هم خوشحالیم….»

رابین سیکه “Robin Thicke” و “Geary” از سال ۲۰۱۵ با هم رابطه دارن و اوایل امسال این مدل بیست و دو ساله در یک پیامی به اختلاف سنی هیجده ساله بین خودش و رابین سیکه “Robin Thicke” اشاره کرد…..

«ما خارج از این حواشی با هم اینجا هستیم و خوش هستیم درحالیکه یک سری از شما هنوز با اختلاف سنی ما مشکل دارین و درباره اش بحث میکنین.»

رابین سیکه “Robin Thicke” این خواننده ی چهل ساله ، یک پسر هفت ساله به نام جولین “Julian” از همسر سابق خودش پائولا پاتن “Paula Patton” داره.

رابین سیکه “Robin Thicke” و بازیگر پائولا پاتن “Paula Patton” نه سال پیش باهم ازدواج کردن ، اما در نهایت آنها در سال ۲۰۱۴ به روابط بینشون پایان دادن و در سال ۲۰۱۵ از هم جدا شدن و به طور رسمی از هم طلاق گرفتن.

باید منتظر واکنش های طرفدار های این خواننده ، رابین سیکه “Robin Thicke” و هم چنین بازتاب های رسانه های گوناگون به این اتفاق بود…

با آرزوی سلامتی و خوشبختی برای این زوج و فرزند در راهشون!

 

1376671816_cf57e3e3d7250e248371d3d56400b81bapril-love-geary1geary-8-jpgRobin-Thicke-837x10243902204_robin-thicke-rang-in-the-new-year-with-his_6ff4a2cf_mrobin-thick-april-love-cover29cfe0d5fa151545047bc22b2d7588e7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا