سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

صحبت های الیویا نیوتون جان “Olivia Newton John” درمورد سرطانش!

الیویا نیوتون جان ” Olivia Newton John” جزئیات جدیدتری رو از بیماری سرطان سینه اش به اشتراک گذاشت.

این بازیگر الیویا نیوتون جان “Olivia Newton John” که بیشتر برای نقشش به عنوان سندی در گریس “Sandy in Grease” معروف است ، ادامه ی تور خودش رو در کانادا و ایالت متحده آمریکا لغو کرد.

بعد از اینکه برای اولین بار بیماری سرطان سینه ی الیویا نیوتون جان “Olivia Newton John” در سال ۱۹۹۲ تشخیص داده شد ، یک بیانیه در همین مورد داد.

او شرح داد که به دلیل درد بسیاری که از ناحیه پشت بسیار آزارش میده و نشون دهنده ی علائم برگشت دوباره ی سرطانش هست ،ادامه ی تور رو معلق میکنه.

اگرچه الیویا نیوتون جان “Olivia Newton John” شصت و هشت ساله در صفحات مجازی مختلفش خبر پیشرفت درمان خودش رو در مقابل این بیماری داده بود و گفته بود الان حال بهتری رو به نسبت داره.

و در هم چنین اضافه کرده بود:
«من و مرکز تحقیقات در مقابل سرطان برای سلامتی باهم مبارزه میکنیم.»

« من از ته قلبم دلم میخواد تشکر و قدردانی خودم رو نسبت به تمام مهربانی ها و پیام های مهربونیتون اعلام کنم و بگم همین حمایت های شما من رو انقدر محکم و قوی کرده.»

«دعا ها و آرزو های شما باعث شده که روحیه ی من افزایش پیدا بکنه. من بسیار در تلاشم که زودتر سلامتیم رو به دست بیارم و بسیار مشتاق هستم که دوباره به زودی شاهد دیدن شما باشم.»

 

منابع آگاه اطلاع دادند که الیویا نیوتون جان”Olivia Newton John” در حال پایان داد به مراحل درمانش است و قرار است به زودی دوباره کارش رو از سر بگیرد.

الیویا نیوتون جان “Olivia Newton John” به عنوان بخشی از درمانش تحت شیمی درمانی و ماستکتومی سینه و بازسازی سینه قرار گرفته است.

کمپین های اجتماعی امید دارند که بتوانند با اشتیاق مردم مبلغی حدود یک میلیون دلار (دلار استرالیا) رو برای افراد مبتلا به این بیماری و یا افرادی که دوست یا خانوادشون رو در این نبرد از دست داده اند بتوانند فراهم کنند.

امیدواریم بعد از بهبود ، هرچه زودتر الیویا نیوتون جان “Olivia Newton John” به فعالیت هاش برگردد.

 

11801373-large1487951723249

23 de FEBRERO del 2017/Viña del Mar  Olivia Newton John ,durante la Cuarta noche de la 58º del Festival Internacional de la Canción de Viña del Mar 2017, realizado en la Quinta Vergara.  FOTO:FRANCISCO LONGA/AGENCIAUNO

1487904314-auno76626658df36f5d6a93olivia-newtonjhonOLIVIA NEWTON-JOHN PLAYS BRIGHTON CENTRE, BRIGHTON, UK ON 14/03/2013bc2eb156fba842ca96a90ea0feb928aa0341ae681a8d5cee9c510b421a0af5a5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا