سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

ادم(adem) و ساربیه (sarbiye) به ترابزون رفتند.

 به گزارش نسیم ورد:چند روز پیش گفته شده بود که بازیکن مسابقه سوروایور survivor ادم کیلیچچی (adem kilicci)با شرکت کننده برنامه ی قسمت باشه, میشه( kismetse olur) قوزده دنیز( gozde deniz)رابطه داشته است.
بنابر خبری ساربیه شنگول(sarbiye sengul) بعد از شنیدن این خبر از حساب اینیستاگرام خود یک عکس با ادم کیلیچچی( adem kilicci)به اشتراک گذاشته و پایین تصویر چنین نوشته بود که:ادم کیلیچچی( adem kilicci) مثل برادر منه وهیچ چیز دیگه هم بینمون نمیتونه اتفاق بیوفته.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-08-16 07:43:57Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com


بازیکنان مسابقه ی survivor ادم کیلیچچی( adem kilicci)وساربیه شنگول(sarbiye sengul) به خاطر صمیمیته بیش از حدی که باهم داشتن خبرهای عشق بینشون پخش شد،و گفته شده بود که باهم رابطه دارند.
ساربیه شنگول(sarbiye sengul) برای اولین بار با به اشتراک گذاشتن این جمله که :ادم کیلیچچی( adem kilicci) مثل برادر منه وهیچ چیز دیگه هم بینمون نمیتونه اتفاق بیوفته راجب این موضوع توضیح اش را داد اما توضیحی که ساربیه شنگول (sarbiye sengul)در اینیستاگرامش داد بعد از پخش شدن خبر عشق بین ادم کیلیچچی(adem kilicci)و قوزده دنیز(gozde deniz) بود که همه این کار ساربیه شنگول( sarbiye sengul) رابه حسودی اش ربط دادن و گفته شد که وی به خاطر حسودی این جمله را به اشتراک گذاشته است.


و باید به اطلاع رسانید , ادم (adem)و ساربیه(sarbiye) باهم به ترابزون رفتند.ادم (adem)و ساربیه(sarbiye) روز پیش هم یک عکس ازهم دیگر به اشتراک گذاشتند که باهم به ترابزون رفته بودند.

عکس های از ادم کیلیچچی( adem kilicci)وساربیه شنگول(sarbiye sengul) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا