سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیون

موضوع سریال جدید , گناه (gunah) و بازیگران آن .

به گزارش نسیم ورد:همه ی شبکه ها برای فصل جدید یک به یک در تلاش اند که پروژه های جدیدشون رو معرفی کنند.سریال گناه(gunah) هم یکی از اون سریال هاست.بیایید باهم یک نگاه به موضوع و بازیگران سریال گناه(gunah) بندازیم.

سریال گناه(gunah) یکی از سریال هایی است که در فصل جدید برای پخش از شبکه ی star tv داره اماده میشه.هنوز موضوع و بازیگران معلوم نیست ولی اولین شخصی که از بازیگران زن به سریال ملحق شد زینب کیزیلتان(zeynep kiziltan)است. سریال گناه(gunah) داره اماده میشه که از بهترین سریال های سال 2018_2017 باشه و اولین بازیگر سریال هم مشخص شده که زینب کیزیلتان(zeynep kiziltan)است.

سریال گناه  (gunah) داره اماده میشه که در فصل جدید از شبکه star tv پخش بشه.برای سریال گناه(gunah)یک شرکت مشهور که قبلا هم پروژه های خیلی موفقی همچون یک زن و یک مرد(bir kadin bir erkek), عشق اجاره ای( kiralik aşk)داشته، ortaks yapim قراره امضا بندازه.باید ببینیم که شرکت  ortaksیک بار دیگه میتونه با سریال گناه(gunah) اسمشو به همه برسونه و موفقیت های زیادی بیاره.

خلاصه داستان سریال گناه(gunah):

تعیین رل میان بازیگران داره ادامه میده موضوع سریال گناه(gunah) هم راجب سختی های یک خانواده هست.کارگردان سریال گناه(gunah) تعیین نشده است.انتظار میرود که سریال گناه(gunah) در ماه ابان از شبکه ی star tv پخش بشه.بازیگر زیبا زینب کیزیلتان(zeynep kiziltan)که قبلا در سریال جسور و زیبا (çesur ve guzel) در شخصیت هولیا (hulya) نقش افرینی کرده بود قراره این بار در سریال گناه (gunah) نقش یک دختر بزرگ خانواده رو بازی کنه که سه خواهر داره.

 

Zeynep-Kızıltan-Günah-dizisi-kadrosunda-1024x645

 

با هیجان منتظریم دو خواهر دیگر رو هم ببینیم. بازیگر مرد سریال گناه(gunah) هم قراره هدف مشترک این سه خواهر باشه . برای شخصیت مرد گفته شده که با کان اورقانجی اوعلو (kaan urgançioglu)صحبت شده.کان اورقانجی اوعلو (kaan urgançioglu) قبلا در سریال عشق سیاه(kara sevda)در شخصیت امیر (emir)نقش افرینی کرده بود و با هنرمندی عالی اش تمام تماشاگران را مات و مبهود خودش کرده بود. عکس های از کان اورقانجی اوغلو kaan urgançioglu :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید .

 

همچنین دربین بازیگرانی که نقش افرینی شون در سریال حتمی نیست اسم ملیسا شن اولسون (melisa şenolsun) هم هست.ملیسا شن اولسون(melisa şenolsun)قبلا در سریال عشق اجاره (kiralik aşk)در شخصیت سوده (sude)نقش افرینی کرده بود.ملیسا شن اولسون(melisa şenolsun)با شخصیت سوده (sude)بسیار مشهور شد. ملیسا شن اولسون(melisa şenolsun) اولین بار با بازی در سریال دروغ گوهای کوچیک tatli kucuk yalancilar وارد دنیای بازیگری شد.این بار هم گفته میشود ملیسا شن اولسون(melisa şenolsun) که میخواهد در سریال گناه(gunah) هنرمندی کند باید دید که اینبار چگونه در دل های همه برای خود جا باز خواهد کرد.عکس های از ملیسا شن اولسون(melisa şenolsun) : برای مشاهده عکس ها روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا