سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

لیست رسمی بازیگران و داستان فیلم Bond 25 اعلام شد و این فیلم همچنان بدون عنوان باقی ماند!

[ad_1]

 

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده ، اطلاعات جدیدی از جمله لیست رسمی بازیگران و داستان فیلم Bond 25 اعلام شد. اما متاسفانه هنوز عنوان فیلم مشخص نشده و ما همچنان این فیلم را تحت عنوان Bond 25 می شناسیم.

دنی بویل (Danny Boyle) سکان‌دار فیلم شده بود تا این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از جان هاج (John Hodge) بسازد. اما بدلیل اختلاف سلیقه راهشان را از EON جدا کردند و کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) اواخر سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که نیل پرویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade) به تیم نویسندگان اضافه شده‌اند و سپس اسکات زی برنز (Scott Z. Burns) به آن‌ها پیوست. ماه گذشته اعلام شد که فوبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) فیلم‌نامه کار را می‌نویسد.

محل فیلمبرداری فیلم Bond 25 به ترتیب در جامائیکا، نروژ، ماترا وقع در کشور ایتالیا و در آخر در پاین وود واقع در کشور انگلستان خواهد بود. همچنین داستان فیلم Bond 25 از این قرار است که باند سرویس جاسوسی را ترک کرده و از زندگی آرامش در جاماییکا لذت می‌برد. اما عمر این آرامش، کوتاه است چون دوستش فلیکس لیتر، مامور CIA، از او کمک می‌خواهد. ماموریت نجات دانشمند ربوده شده بسیار سخت می‌شود و باند را وارد آزمایشی با تبهکار مرموزی می‌‌کند که مجهز به تکنولوژی جدید است.

امروز هواداران منتظر بودند تا عنوان رسمی فیلم Bond 25 رونمایی شود ولی اعلام شد که هواداران برای دیدن عنوان این فیلم باید بیشتر صبر کنند. لیست رسمی بازیگران این فیلم هم اعلام شد که بدین ترتیب بازیگرانی همچون دنیل کریگ (Daniel Craig)، لئا سیدو (Lea Seydoux)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، رالف فاینز (Ralph Fiennes)، نائومی هریس (Naomi Harris)، روری کینر (Rory Kinnear) و جفری رایت (Jeffrey Wright) به نقش های خود باز خواهند گشت.

همچنین بازیگران جدید دیگری از جمله آنا د آرماس (Ana De Armas)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen)، دالی بن‌صلاح (Dali Benssalah)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch) و دیوید دندیک (David Dendick) و رامی مالک (Rami Malek) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) که نقش شرور اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد، در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تغییرات متعددی تاکنون روی این فیلم صورت گرفته و پیش تولید فیلم در ایتالیا، نروژ و جاماییکا شروع شده و در پایین‌وود بطور منظم فیلم‌برداری میشود و اکران آن از اواخر ۲۰۱۹ به فوریه ۲۰۲۰ و سپس آوریل ۲۰۲۰ به تعویق افتاد. ولی فعلا قرار است فیلم Bond 25 در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ در انگلیس و کل دنیا و در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ در کشور آمریکا اکران خواهد شد.


 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا