سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای ایران

گلشیفته فراهانی را از دست دادیم، حداقل شادمهر عقیلی را جذب کنیم!

image_13960531364_530512_624

روز یکشنبه خبری در مورد احتمال بازی شادمهر عقیلی، در دومین قسمت فیلم «سلام بمبئی» (دختر شیطان) منتشر شد. قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی» در گفت‌وگو با آی سینما با تایید رایزنی برای حضور عقیلی در این فیلم می‌گوید که نباید اتفاقی که برای گلشیفته فراهانی افتاد، برای خواننده پاپ تکرار شود. او همچنین تاکید می‌کند که دولت تدبیر و امید باید جذب حداکثری را در دستور کار خود قرار دهد.

سایت سینما ژورنال از احتمال بازی شادمهر عقیلی در فیلم جدید قربان محمدپور خبر داد. شادمهر عقیلی قبل از خروجش از ایران در دو فیلم «پر پرواز» خسرو معصومی و «شب برهنه» سعید سهیلی به ایفای نقش پرداخته بود.

اما در رابطه با احتمال حضور شادمهر عقیلی در «سلام بمبئی2» (دختر شیطان)، قربان محمد پور کارگردان این فیلم به آی‌سینما گفت: «ما برای حضور شادمهر عقیلی در فیلم (دختر شیطان) رایزنی‌هایی را با مسئولین وزارت ارشاد انجام دادیم و اگر آنها موافقت کنند، مذاکرات خود را با شادمهر عقیلی برای حضور در این فیلم آغاز می‌کنیم.»

این کارگردان همچنین در ادامه تاکید کرد: «ما در سال‌های گذشته گلشیفته فراهانی را از دست دادیم و نمی‌خواهیم اتفاقاتی که برای گلشیفته رخ داده برای شادمهر عقیلی هم ادامه پیدا کند، چون ما باید به جذب افراد بیشتر از دفع‌شان فکر کنیم. به نظر من دولت تدبیر و امید هم باید به فرمایش مقام معظم رهبری عمل کند و به جذب حداکثری روی آورد.»

محمد پور در پایان و در مورد اعلام نتایج مذاکرات خود با مسئولان وزارت ارشاد گفت: «روز شنبه قرار است مسئولان وزارت ارشاد به ما در مورد حضور شادمهر عقیلی در این فیلم جواب بدهند. کل فیلمبرداری «سلام بمبئی 2» (دختر شیطان) در بالیوود انجام می‌شود و نیازی به حضور عقیلی در ایران نیست.»

در «سلام بمبئی» که سال گذشته به نمایش درآمد با استقبال مخاطبان مواجه شد نیز قربان محمدپور از بنیامین بهادری خواننده مطرح به عنوان بازیگر استفاده کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا