سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای ایران

ممنوع التصویری فاطمه معتمد آریا در تلویزیون به پایان رسید

طی چند سال اخیر صداوسیما از نشان دادن تصاویر فاطمه معتمدآریا خودداری می‌کرد و این بازیگر دیگر اجازه بازی در هیچ یک از سریال‌های تلویزیونی را پیدا نکرد. از ابتدای امسال صداوسیما با پخش تبلیغات فیلم «آباجان» بعد از 8 سال تصاویر معتمدآریا را به روی آنتن فرستاد. اما گویا بالاخره ممنوع التصویری بازیگر «روسری آبی» به پایان رسید، زیرا این بازیگر در جدیدترین سریال همایون اسعدیان با نام «سوگند» بازی می‌کند.

image_13960530633_139604201402164561137116

سال گذشته همایون اسعدیان، فیلم «یک روز به خصوص» را جلوی دوربین برد و برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم در نوروز امسال روی پرده رفت و فروش متوسطی داشت.

امروز خبرگزاری فارس از آغاز تصویربرداری سریال «سوگند» به کارگردانی همایون اسعدیان خبر داده است. در این سریال که تصویربرداری از پانزده روز پیش آغاز شده است،فاطمه معتمدآریا، علیرضا کمالی و برخی از بازیگران کم تجربه ایفای نقش می‌پردازند.

نکته جالب مجموعه «سوگند» حضور فاطمه معتمدآریا در این سریال است. معتمدآریا که مجموعه «آشپزباشی» آخرین حضور او در تلویزیون محسوب می‌شود، پس از یک دوره ممنوع‌التصویری مجددا با این سریال به تلویزیون باز خواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا