سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

جشن خداحافظی چاعتای اولوسوی (çagatay ulusoy) :

به گزارش نسیم ورد : چاعتای اولوسوی (çagatay ulusoy)قراره در شبکه ی مشهور امریکایی netflix اولین فیلم ترکیه ای رو بازی کنه این سریال بر اساس رمان ایپک گوکدل( ipek gokdel) به نام قلم سیاه(karakalem) درست خواهد شد که قراره در اخر سال شروع به درست کردنش بکنند و در 2018 قرار است پخش بشه. چاعتای اولوسوی(çagatay ulusoy) قبل از روز های سخت فیلم برداری قراره برای اموزش زبان و درس بازیگری به مدت دو ماه به امریکا بره. دوست های وفادار چاعتای اولوسوی (çagatay ulusoy)قبل از رفتن وی در امیرگان در یکی از کلوپ های شبانه برای وی جشن خداحافظی گرفتند.

 

cagatay-ulus-172151SG

 

نفر اول همبازی چاعتای اولوسوی (çagatay ulusoy) در سریال نفوذی(içerde) اراس بولوت اینملی (aras bulut iynemli) بود.باید به اطلاع رساند که دو بازیگر خوشتیپ در سریال نفوذی (içerde) نقش دو برادر را بازی میکردند که نام چاعتای اولوسوی(çagatay ulusoy) در فیلم سارپ(sarp) و نام اراس بولوت اینملی (aras bulut iynemli) مرت(mert) بوده است و بعد از این سریال دوست های صمیمی باهم شدند که اراس بولوت اینملی(aras bulut iynemli) برای دوست اش چاعتای اولوسوی(çagatay ulusoy)جشن خداحافظی هم گرفته است.  

عکس های از چاعتای اولوسوی (çagatay ulusoy) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا