سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

کلکسیون مروارید هانده ارچل (hande ercel) :

 به گزارش نسیم ورد : هانده ارچل ( hande ercel ) یکی از بازیگر های معروف و زیبای ترکیه می باشد که به تازگی داره در حال اماده سازی سریال جدیدی به اسم مروارید سیاه می باشند . بنا به خبر های این سریال قراره از شبکه ایستار بعد از عید قربان پخش بشه .

hande-ercel-025046YX

 

هانده ارچل(hande ercel) که فیلم برداری های سریال جدیدش شروع شده الان همچنین در تبلیغات یکی از مارک ها به جلوی دوربین رفت. بازیگر زیبا هانده ارچل(hande ercel) این بار قراره یک کلکسیون خاص رو تبلیغ کنه. شش مدل متفاوت کلکسیون کپسول رو قراره تبلیغ کنه هانده ارچل(hande ercel).با رقص های سرگرم کنندش،صمیمیت اش و زیبایی اش تمام توجه هارو به خودش جلب میکنه. بازیگر زیبا وموفق همچنین برای انداختن عکس های کلکسیون به جلوی دوربین رفت وی به عکاس معروف تامر ییلماز (tamer yilmaz) پز داد و ژست گرفت.

 

hande-ercel-025047BR

 

همچنین فیلم برداری های سریال جدیدش مروارید سیاه (siyah inci) نیز ادامه دارد.باید به اطلاع رسانید , در فیلمبرداری این تبلیغات تعداد زیادی از طرفدار های کوچیک , هانده به دیدن ان رفته بودن و یکی از این طرفدارهای کوچیک برای هانده یک دفتر خاطراتی از عکس های خودش به ان هدیه داد و هانده ارچل هم در مقابل ان هدیه , یک ساعت ریبا به ان بچه هدیه داد .

عکس های از هانده ارچل ( hande ercel ) در  این تبلیغات :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا