سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

آزرا اکین ( azra akin) با سنت تراکیالی ها ازدواج کرد.

به گزارش نسیم ورد:زیباترین دختر سابق جهان ،مدل و بازیگر آزرا اکین(azra akin) با دوست پسر اش اتاکان کورو(atakan kuru) که 4 سال بود رابطه داشتند بلاخره ازدواج کردند . عروسی این دو زوج زیبا  ( آزرا اکین(azra akin) و اتاکان کورو (atakan kuru) ) در ادیرنه برگزار شد.

 باید به اطلاع رسانید , آزرا اکین (azra akin) در سال 2002 به عنوان زیباترین دختر جهان انتخاب شد ه  بود .

 

azra-akin-du-000601RG

 

آزرا اکین(azra akin) با دوست پسراش در ادیرنه در یکی از تالار های باعلی باهجه کوی که با سنت تراکیالی ها برگزار شده بود ازدواج کردند. به مهمانان جشن آزرا اکین(azra akin) و پدر ومادرش ایدا و نازیم اکین(ayda ve nazim akin)و اتاکان کورو(atakan kuru)و پدرومادرش سنیه و احمد کورو(seniye ve ahmet kuru) که در جلوی در ورودی منتظر بودند خوش امد گفتند.

 

azra-akin-du-000558DS

 

در میان مهمان ها طراح مد جمیل ایپکچی (cemil ipekci) و بسیار دیگری از مشهوران نیز بودند.به گفته ی خود جمیل ایپکچی( cemil ipekci) لباس عروس آزرا اکین(azra akin) رو وی دوخته است که آزرا اکین(azra akin) هم در عروسی اش پوشیده بود .اقای داماد اتاکان کورو(atakan kuru) هم یک کت وشلوار به رنگ سرمه ای پوشیده بود.آزرا اکین(azra akin) و همسراش اتاکان کورو(atakan kuru)در عروسی شان با خبرنگارها گفت و گو کردند زوج درباره ی هیجان زیادی که داشتند حرف زدند.

 

azra-akin-du-000559PD

آزرا اکین(azra akin) راجب لباس عروس اش گفت که در مدت دوماه اقای جمیل ایپکچی (cemil ipekci) برای من حاضر کرده است همچنین ادامه داد: جمیل ایپکچی(cemil ipekci) برای من خیلی عزیز و مهم است و فکر میکنم که مابهم دیگه شانس میاریم.تو عروسیمون حضورش منو خیلی خوشحال کرده.همچنین لباس عروس منو ایشون حاضر کردند و این برای من خیلی مهم بود.با کلی حساسیت اماده کرده لباس عروسم رو .جمیل (cemil) واقعا یک فرد فرهنگی است که به زندگی کلی رنگ میبخشه به خاطر همین خیلی خوشحالم کرد.

آزرا اکین(azra akin)همچنین راجب فیلم سینمایی جدیدش که قرار است فیلم برداری ها از مهرماه شروع بشه هم گفت.

 

azra-akin-du-000555FF

اتاکان کورو(atakan kuru) راجب همسرش آزرا اکین(azra akin) گفت : خاص ترین حالت های آزرا رو  میدونم.

اتاکان کورو (atakan kuru) بعد ازاینکه یاداوری کرد که همسرش آزرا اکین(azra akin) زیباترین دختر جهان است گفت : آزرا(azra) زیباترین دختر جهانه ولی درعین حال برای من ازرا(azra) است.خیلی از انسان ها نمیدونن ولی من خاص ترین اخلاق هاشو میدونم.به همین دلیل برام خیلی ارزش داره و اینم منو خوشحال میکنه.

 

azra-akin-du-000557WI

ماه عسل رو یکم  به دلیل برخی کار هامون به تاخیر انداختیم .

زوج بعد از حرف زدن با خبرنگارها با تشویق ها به سالن اومدن و اولین رقصشون رو انجام دادند.

در عروسی طراح لباس جمیل ایپکچی(cemil ipekci)هم کلی رقصید.زوج تو عروسیشون تاجایی که میتونستند سرگرم شدند و خوشحال بودند.ماهم به اتاکان کورو(atakan kuru) وهمسرش آزرا اکین(azra akin) ارزوی خوشبختی میکنیم و امیدواریم به پای هم پیر بشند.

عکس های عروسی ,‌آزرا اکین(azra akin)و اتاکان کورو(atakan kuru) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا