سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

عکس های که مشاهیر ترکیه این هفته در حساب اینستاشون به اشتراک گذاشتن .

به گزارش نسیم ورد : اینستاگرام یکی از برنامه های است که ، فیسبوک و تویتتر رو از تختش پایین کشید و توانست جایی ان ها رو بگیرد ، و این روزها یکی از پر ببینده ترین برنامه های است که مشاهیر از ان استفاده میکنن و هر روز یا چند روز یک بار از خودشون و از کارهای که میکنند عکس میزارن یا فیلم میگیرن و برای طرفدارهاشون به اشتراک میزارن تا اونا هم شاهد اون عکسشون یا کارشون باشه . هم مشهور هم غیر مشهور از این برنامه استفاده میکنن و طوری که انگار هرکسی برای خودش یک صفحه روزنامه داره و ان را اداره میکنند .

میدونیم که همتون بیشتری از ان ها رو فالو کردین و دنبالشون میکنید ، اما حتما بعضی هاشون هستند که شاید به خاطر شلوغی مطالب نتونسیتید ببینید ، به همین خاطر من هم خواستم همچین کاری کنم و برای شما عکس های بیشتر مشاهیر معروف و مشهور رو جمع اوری کردم و در اختیارتون قرار میدم ، امیدوارم شما هم لذت ببرید . عکس های از مشاهیر ترکیه :

۱ ) پلین آکیل pelin Akil : پلین آکین به تازگی داره در سریال دایره çember نقش افرینی میکنه . پلین آکیل این سریال رو داره با همسرش آنیل نقش افرینی میکنه . و  باید گفت این عکس پلین آکیل  واقعا عالی افتاده و خیلی مورد پسند طرفدارهاش قرار گرفته است .

 

unluler-inst-185442LR

 

۲ ) طوبی ایکینجی tugba ikinci : اینم یه عکس خوش ژست از طوبی ایکینجی .این عکس طوبی هم خیلی مورد پسند طرفدارهاش  قرار گرفت .

 

unluler-inst-185442BW

 

۳) باده ایشچیل bade işçil : باده ایشچیل یکی از بازیگران معروف ترکیه اشت که بعد از بازی در سریال کوزی و گونی شناخته تر شد . این عکس باده ایشچیل هم خیلی مورد پسند طرفدارهاش قرار گرفت .

 

unluler-inst-185443WP

 

۴ ) مورات بز murat boz : مورات بز murat boz خواننده معروف و دوست داشتنی ترکیه که با اشتراک این عکس خیلی مورد پسند طرفدارهاش قرار گرفت . این عکس مورات بز murat boz نشان میده که هنوز هم در صحنه فیلم برداری هستند . باید به اطلاع ریانید در حال فیلم برداری سینمایی برادر من  ۲, kardesim benim ۲ هستند .

 

unluler-inst-185516VF

 

۵) چاعلا شیکل çagla şikel :چاعلا شیکل çagla şikel مجری و بازیگر زیبا یک عکس با پسرای شیطونش تو تعطیلات به اشتراک گذاشته و خیلی مورد پسند قرار گرفته است .

 

unluler-inst-185517WL

 

6 ) آسلی انور Asli enver : آسلی انور Asli enver نیز یک عکس زیبا و دوست داشتنی از خودش به اشتراک گذاشت. باید گفت واقعا عالی افتاده است . باید به اطلاع رسانید آسلی انور Asli enver هم از تعطیلات برگشت و در حال فیلم برداری فصل جدید عروس استانبولی می باشند .

 

unluler-inst-185535MY

 

7 ) سینم کوبال sinam kobal : این عکس سینم کوبال sinam kobal واقعا عالی افتاده . سینم کوبال sinam kobal همسر کنان ایمرزالی اوغلی می باشد . این دو زوج به تعطیلات رفته بودن و به تازگی برگشتند .

 

unluler-inst-185535CI

 

8 ) مریم اوزرلی meryem uzerli : مریم اوزرلی meryem uzerli بازیگر زیبا یک عکس تو داخل ماشین از خودش انداخته و به اشتراک گذاشته ، باید گفت این عکس مریم اوزرلی meryem uzerli هم خیلی مورد پسند قرار گرفته است .  

 

unluler-inst-185535PU

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا