سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

توضیحات اوکان کورت (okan kurt) درباره ی قرض 32 میلیونی اش.

به گزارش نسیم ورد:شرکت سابق همسر دمت اکالین (demet akalin) اوکان کورت (okan kurt) به راه های قانونی پرداخت.بنابر خبرهای اوکان کورت (okan kurt) تقریبا 32  میلیون 845 هزار لیرا بدهی دارد.اوکان کورت(okan kurt)راجب این بدهی توضیح داد .

IMG_20170830_164723

اوسمان قورقولو ( osman gorgulu) اعلام کرد که اوکان کورت ( okan kurt ) تقریبا 32  میلیون 845 هزار لیرا به وی بدهی دارد و برای پس گرفتن پول اش از طریق راه های قانونی پرداخته است . چند روز  پیش برای اقدام گروکشی به خانه دمت اکالین (demet akalin) و اوکان کورت (okan kurt) پلیس وارد شد.مامورهای گروکشی وسایل های خانه را تحت نظارت خود در اوردند .

 

300720151229358892131_2

 

اوکان کورت (okan kurt) راجب این جریان گفت : من هیچ بدهی ندارم و به خاطر این گروکشی غیرقانونی از شما شکایت خواهم کرد. وکیل خانوادگی دمت اکالین(demet akalin)واوکان کورت (okan kurt) ارسوی ازدمیر (ersoy ozdemir) راجب این موضوع چنین توضح داد : در واقع میخواهند بدهی ای که وجود نداره رو بر گردن اوکان کورت (okan kurt) بندازند .

 

1423329786035

 

این همه کارهایی که کرده اند با موکل های من اصلا هیچ ارتباطی ندارد‌‌.تمام اقدام های لازم رو کردیم. همچنین در این میان وکیل اوسمان قورقولو ( osman gorgulu) الارا افه اوعلو (alara efeoglu)گفت : گروکشیمون رو کردیم و وسایل هارو ول کردیم.مطمئنا میخواهند که باهم توافق کنیم.اگه پول رو بدند میتپنیم باهاشون توافق کنیم. این جریان ها بر روی دمت اکالین(demet akalin) تاثیر بسیار زیادی گذاشته بود وی در این میان در یک برنامه زنده راجب این موضوع بسیار ناراحت شده و گریه کرده بود و از نزدیکانش گله کرده بود‌.

 

demet-akalin-okan-kurt-1000x650-1000x640

دمت اکالین (demet akalin) :

در همه ی این مدت ها تنها کسی که درخانه اش را به روی من باز کرد برکای(berkay)بود من در این اتفاق دوستانم و دشمنانم را شناختم با خیلی از دوستانم که قهر بودم هم اشتی کردم حتی با برخی از دوستان صمیمی و قدیمی ام هم بحثم شد واقعا افرادی که انتظارش را نداشتم بهم از اینیستاگرام روحیه میدادن و منو بلند کردن .هرچند چیزی برای بلند شدن نبود ولی هرچی هم که باشه ادم انتظار داره یکی باهاش احساس همدردی کنه.مورات بز (morat boz) ، کنان دوعلو (kanan dogulu) و…بهم خیلی روحیه دادن واقعا ممنونم که هستند.و راجب اون وضعیتم تو برنامه ی زنده باید بگم که یک شوک یه لحظه ای بود واقعا حالم خوب نبود حتی وقتی خودم گوش کردم خودم خودمو نشناختم .

 

demet-akalin-1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا