سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

از ایرم دریجی(irem derici) پیامی برای عید:همه دیوونه شدند.

 به گزارش نسیم ورد:ایرم دریجی(irem derici) در کنسرتی که در انتالیا داشت عید تماشاگران را چنین تبریک گفت:اکثر کشورها در روز دیوونگی هستند .همه هم در جریان هستند.همه دیوونه شدند.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-09-02 15:11:39Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com


ایرم دریجی(irem derici)در انتالیا کنسرت داشت.وی بعد از تبریک گفتن عید چنین گفت:اکثر کشورها در روز دیوونگی هستند همه هم البته در جریان هستند.همه عقلشونو از دست دادند یک نفر عاقل وجود نداره.
خواننده مشهور و زیبا ایرم دریجی(irem derici)در یکی از کلوپ های شبانه ی انتالیا کنسرت داشت.تمام طرفدار های ایرم دریجی(irem derici) یک ساعت قبل از شروع شدن کنسرت در جلوی در کلوپ به صف ایستاده بودند تا در ها باز بشند.بعلاوه طرفدارهای ترکیه ای توجه و اهمیتی که طرفدار های خارجی به کنسرت ایرم دریجی(irem derici) میدادند نیز قابل توجه بود.
در کنسرت ایرم دریجی(irem derici) قطعه های دی جی اردا و اجراهای رقاص های گوگو بسیار مورد پسند قرار گرفته بود.

İrem-Derici


اجرای ایرم دریجی(irem derici) در ساعت02:00شروع شد و تقریبا یک ساعت در صحنه ماند.وی اهنگ هاش رو خوند تماشاگران هم با وی همراهی کردند.

650x344-irem-derici-ilacla-mi-zayifladi-1483440506675


ایرم دریجی(irem derici) در بین کنسرت با طرفداراش حرف زد وی عید همشون رو تبریک گفته و گفت که تمام دعاهاتون قبول بشه همچنین گفت:اکثر کشورها در روز دیوونگی هستند همه هم البته در جریان هستند.همه عقلشونو از دست دادند یک نفر عاقل وجود نداره.امیدوارم عید برای همتون شانس بیاره.اول مراقب نزدیکامون بعدهم مراقب عقلهامون باشیم روزهای خوب در انتظار ماست.

irem-derici-uzun-dalgalı-saç-modelleri-1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا