سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

افرا ساراچ اوعلو (afra saracoglu) با یکی از اژانس های مدلینگ , کارش به دادگاه کشیده شد.

به گزارش نسیم ورد :  افرا ساراچ اوعلو(afra saracoglu) به دلیل قراردادی که مادرش در 14سالگی بسته بود پاش به دادگاه کشید به گفتشون قولشون زدند. بازیگر ومانکن زیبا افرا ساراچ اوعلو(afra saracoglu)به دلیل قرارداد پنج ساله ای که مادرش بسته بود . افرا ساراچ اوعلو(afra saracoglu) وقتی به 18 سالش رسید گفت مادرمو قول زدن من الان 18 سالمه ارشدم و قرارداد رو باطل کرد.

 

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-09-02 14:03:51Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com76³»
»

اما اژانس گفته که در اون پول هایی رو که افرا ساراچ اوعلو(afra saracoglu) از فیلم هاش میگیره منم شریکم و باید به منم بده و جبران کنه. افرا ساراچ اوعلو(afra saracoglu) در فیلم شانس دوم(ikinci sans) با اوزجان دنیز(ozcan deniz) بازی کرده بود بازیگر ومانکن مشهور یک سال پیش قرارداد رو باطل کرده بود اونم بدون اطلاع دادن به صاحب شرکت صاحب شرکت هم برای اینکه وی اینکارش را جبران کند از وی طلب 53 میلیون دارد.

 

fazilet-hanim-ve-kizlari-ece-afra-saracoglu-kimdir-1

 

وکیل شرکت مدلینگ چنین گفته بودند: تمام سعی تلاش رو ما کردیم تا مشهورش کنیم بعد از اینکه مشهور شد از طرف اوزجان دنیز(ozcan deniz)بهش درخواست بازی در فیلم شانس دوم(ikinci sans) و بعد از اون بچه بد(kutu cocuk) داده شده بود.ماهم از اون درامدی که به دست میاره40 درستشو میخواییم یعنی تقریبا یک میلیون لیرا و از اون قراردادی که باطل کرده اونم بی دلیل 40 میلیون و برای ضرر معنوی دوباره 10 میلیون گرفته میشه از وی. در مقابل این توضیح وکیل افرا ساراچ اوعلو(afra saracoglu) هم گفته :اون تعهد که مادر موکلم بهتون داده تا زمانی قابل قبول بود که موکلم سنش کم بود و ارشد نبود.

 

fazilet-hanim-ve-kizlari-ece-afra-saracoglu-biyografi

 

وقتی این قرارداد امضا شده موکل من 14 سال داشته و به همین دلیل کسی نمیتونه ادعای ضرر کردن رو بکنه چون بعد از ارشد شدن قرارداد رو باطل کرده. همچنین طلبکار از وی جریمه ضرر معنوی خواسته.طلبکار به جز اینکه از موکل چهارده ساله من پول بخواد دیگه چه چیزی میتونه بخواد هنوز گفته ضرر معنوی. این چطور ممکنه که مادر موکل من تو اون زمان قراردادی امضا کرده باشه که شامل دوران ارشدش هم شده باشه.

 

fazilet-hanim-ve-kizlari-ece-afra-saracoglu-vikipedi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا