سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونمجله سینمایی

فیلم The Accountant 2 ساخته می‌شود

[ad_1]

به صورت رسمی تایید شده که فیلم The Accountant 2 ساخته خواهد شد.

فیلم حسابدار (The Accountant) در سال 2016 به اکران درآمد و با بازی بن افلک (Ben Affleck)، جان برنتال (Jon Bernthal) و آنا کندریک (Anna Kendrick) است. در همان سال‌ها، شایعاتی مربوط به ساخت دنباله این فیلم منتشر شده بود. حال، کارگردان فیلم، گوین اوکانر (Gavin O’Connor) در طی مصاحبه‌ای، به طور رسمی اعلام کرد که او قراردادی برای ساخت فیلم حسابدار 2 به امضا رسانده است.

گوین اوکانر در طی مصاحبه خود گفته که او همیشه قصد داشته تا داستان این فیلم را در یک سه‌گانه دنبال نماید و بیشتر بر روی رابطه بین این کاراکتر و برادر گمشده‌اش با بازی جان برنتال بپردازد. ظاهرا اوکانر قرار بوده تا دنباله‌ای برای یکی دیگر از فیلم‌های بن افلک به نام راه بازگشت (The Way Back) نیز بسازد اما بنابر گفته‌های او، ساخت فیلم حسابدار 2 بر این دنباله اولویت پیدا کرده است.

گوین اوکانر در طی مصاحبه‌اش گفته است:

دنباله‌ای برای فیلم راه بازگشت وجود نخواهد داشت اما ما در حال توسعه‌ای برای دنباله فیلم حسابدار هستیم. ما به تازگی قرارداد را به امضا رساندیم. من همیشه دوست داشتم تا این داستان را در سه فیلم ادامه بدهم. فیلم دوم حسابدار قرار است تا بیشتر بر روی رابطه بین این دو برادر تمرکز داشته باشد. بنابراین، حضور جان برنتال در فیلم دوم بسیار بیشتر خواهد بود. در صورت موفقیت این فیلم، فیلم سوم نیز ساخته خواهد شد و بیشتر بر روی همکاری این دو با یکدیگر تمرکز خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که توسعه فیلم حسابدار 2 در چه مرحله‌ای قرار دارد و چه زمانی قرار است فیلمبرداری آن شروع شود. اما گوین اوکانر، بازگشت بن افلک برای ایفای نقش خود را تایید کرده است. با این حال، او هیچ سخنی در مورد بازگشت جان برنتال و امضای قرارداد توسط او را تایید نکرده است.

با این حال، تایید گوین اوکانر در مورد ساخت فیلم حسابدار 2، قدم بزرگی در راه ساخت این فیلم است و البته باید گفت که این فیلم ممکن است تا چند سال دیگر رنگ پرده سینماها را به خود نبیند. گوین اوکانر جزییات بیشتری در مورد داستان فیلم ارائه نکرده و در مورد بازگشت بازیگران دیگری از فیلم اول به جز بن افلک سخنی نگفته است. بنابراین، به جز بن افلک، دیگر بازیگران فیلم حسابدار 2 نامشخص هستند و تاریخ اکرانی نیز برای آن برنامه‌ریزی نشده است.

منبع: کولایدر

.
نقل از سینما-فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا