سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

انوار حدید می گوید که قطعا واکسن COVID-19 را نمیزند.

 

انوار حدید مدل، می گوید که به هیچ وجه واکسن COVID-19 را نمی زند او اصرار دارد که بدن انسان توانایی بهتری برای مقابله با آنچه که ما فکر میکنیم دارد.

 طبق گفته TMZ: طرفداران اینستاگرام از انوار حدید 21 ساله ، که برادر جیجی و بلا حدید است ، پرسیدند آیا واکسنی را که به او جواب داده استفاده می کند یا نه.

در همان جلسه پرسش و پاسخ ، طرفدار دیگری از انوار پرسید ، “چرا مخالف واکسن هستی؟”

او جواب داد: “یا  من این واکسن را نمی زنم یامن به کرونا مبتلا میشوم و انشاالله خوب میشوم و آنتی بادی می سازم به جای اینکه این فرآیند را به طور غیر طبیعی، با زدن واکسن انجام دهم ، بدن ما توسط خداوند ساخته شده و بدنمان میتواند کارهایی بیشتر از آن چیزی که ما فکر می کنیم انجام دهد.”

TMZ گزارش داد ، انوار در سال 2012 به بیماری لایم مبتلا شد ، که در صورت ابتلا به این ویروس می تواند او را در معرض خطر بالای قرار دهد.

برخی از طرفداران از پاسخ انوار درمورد اینکه چرا واکسن نمیزند انتقاد کردند.

یکی از طرفدارن نوشت:”آیا پسر بچه تزریق آنفولانزا نمی کند؟ اگر او (خدای ناکرده) به سرطان مبتلا شود چه می شود؟ تو به هر حال نمی خواهید به خودتان کمک کنید؟ ” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا