سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

آخرین خبرها از فصل سوم سریال Stranger Things

stranger-things-2-dustin-steve

فصل بعد یک سال بعد از پایان فصل ۲ اتفاق میوفته یعنی تابستان ۱۹۸۵٫ اگرچه بازیگران هنوز فیلمنامه رو نخوندن ولی Levy گفته که Eleven و Mike و Lucas وMax وارد رابطه میشن باهم. به هر حال ” Mikeو Eleven رابطه محکمی دارن و این رابطه ادامه پیدا میکنه همینطور Mad Max و Lucas. ولی خب اونا ۱۳-۱۴ سالشونه، رابطه عاشقانه تو این سن چطوریه؟ نمیتونه ساده و ثابت باشه و البته ثابت نبودن جالبش میکنه.

Levy همینطور گفته که به فیلم Back to the Future در این فصل خیلی ارجاع داده خواهد شد که قراره به زودی تولیدش شروع بشه. و از همه مهمتر بعد از به هم خوردن دوستی Steve (Joe Keery) و Dustin (Glen Matarazzo) :

“قراره Steve Harrington در فصل ۳ بیشتر تاثیر گذار باشه و میگم که جادوی Dad Steve رو تنها نخواهیم گذاشت. نمی خوام بیشتر توضیح بدم ولی با Dad Steve بیشتر همراه میشیم و چیزهای بیشتری ازش میبینیم.”

David Harbour ( که نقش Chief Hopper رو بازی میکنه) و Brown همینطور در باره ساختن رابطه پدر-دختری در جلو و پشت صحنه صحبت کردن که Harbour میگفت ” من بچه ندارم همه تجربه م از عشق یا رمانتیک بوده یا با مامان بابام یا با سگم. عشقی که انسانی ولی خالصه مثلا حاضری به جای یه نفر دیگه تیر بخوری”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا