سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
گالریمجله زنان

موفق‌ترین بازیگران زن ایرانی در سینما و تلویزیون امریکا /عکس

برخی از موفق ترین بازیگران زن ایرانی تبار در سینمای جهان را در این پست معرفی می کنیم.

برخی از موفق ترین بازیگران زن ایرانی تبار در سینمای جهان را در این پست معرفی می کنیم.
نادیا بیورلین از پدری سوئدی و مادری ایرانی تبار در امریکا متولد شده است. او در سریال روزهای زندگی ما ایفای نقش کرده است.
نسیم پدراد از پدر و مادری ایرانی در ایران متولد شده و در دو سالگی به امریکا مهاجرت کرده اند. او در من نفرت انگیز ۲ و برنامه SNL و سریال محبوب دختر تازه وارد ، حضور داشته است.
از بزرگ ترین افتخارات شهره آغداشلو این هنرپیشه ایرانی، نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل زن در فیلم خانه ای از شن و مه است.

27

نکار زادگان هنرپیشه ایرانی امریکایی است که در آلمان متولد شده است. او در سیزن هشتم سریال ۲۴ ایفای نقش کرده است.
گلشیفته فراهانی که این روزها همکاری با جیم جارموش هم به کارنامه بازیگری اش اضافه شده است.
سارا شاهی با نام آهو جهانسوز از پدری ایرانی و مادری اسپانیایی در امریکا متولد شده است. او در سریال های بسیاری مانند مظنون، سوپرانوز، سوپرنچرال و…بازی کرده است.
بهار سومخ یک بازیگر ایرانی امریکایی است که در فیلم های ماموریت غیرممکن۳، تصادف و اره ۳ بازی کرده است.
کاترین بل از مادری ایرانی تبار و پدری اسکاتلندی در لندن به دنیا آمده است. او در سریال های Army wives, JAG و فیلم بروس آلمایتی بازی کرده است.
نازنین بنیادی در تهران متولد شد و در بیست روزگی به همراه خانواده اش به لندن رفت. او در سریال هایی مانند هوملند، ۲۴ و بسیاری از سریال های امریکایی بازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا