سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

آخرین خبرها از فصل هشتم سریال American Horror Story

american-horror-story-quiz

در ادامه فصل کاملا سیاسی قبل که برداشت های زیادی از واقعیت داشت، Murphy گفته: “فصل جدید لزوما اونقدر واقعی و منطقی نخواهد بود و اغراق بیشتری خواهد داشت. ما یک جورایی داریم به Asylum و Coven برمیگردیم، مضمون همینه.”

بعدش Murphy یک بازی با گروه AHS انجام داد که هر کی میتونست هر سوالی راجع به فصل جدید بپرسه، به جز این سوال “من در اون حضور دارم؟” تا حالا ما میدونیم که علاوه بر Peters و Collins، Sarah Paulson (معلومه) و Kathy Bates هم برمیگردن. وقتی این سوال پرسیده شد که Anjelica Huston هم میتونه عضوی از گروه بازیگری فصل هشتم باشه، Murphy گفت: “مشغول صحبت هستیم، من عاشق اونم.”

Murphy اعلام کرد که فیلمبرداری فصل جدید از ژوئن آغاز میشه اما عنوان شایع شده “Radioactive” رو تائید نکرد. همچنین گفت که سه نفر از شخصیت های اصلی، زنان اقلیت هستن و Peters نقش یک آرایشگر رو بازی میکنه (بعد از اینکه Peters سوالی درباره کلاه گیس پرسید). باید دقت داشت که نقش خیلی ساده تری برای Peters خواهد بود، نسبت به نقشی که در Cult داشته.

با اینکه Murphy به تازگی قرارداد بزرگی با Netflix امضا کرده، اما هنوزم کاملا به تعهد سریال American Horror Story به FX پایبنده. هرچند به تازگی هم گفته که فصل چهارم از American Crime Story دیگه بر روی Monica Lewinsky متمرکز نخواهد بود و اونا به دنبال موضوع دیگه ای برای داستان هستن (که ممکنه آینده سریال رو با تردید رو به رو کنه). اما فعلا طرفداران American Horror Story میتونن مطمئن باشن که این سریال هنوزم ادامه داره و توی این مدت، بهتره فصل فعلی و کمتر اهمیت داده شده American Crime Story رو نگاه کنن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا