سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Lord of the Rings از Amazon در ۵ فصل ساخته خواهد شد.

هرچه قدر خبرهای بیشتری از خریداری حق ساخت مجموعه Lord of the Rings توسط کمپانی Amazon میشنویم، این خبرها عجیب تر و شوکه کننده تر میشن. کمتر از یک ماه پیش، اعلام کردیم که این سریال در کل حدود ۵۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت، اون موقع زمانی بود که Amazon، کمپانی Netflix رو با پیشنهاد ۲۵۰ میلیون دلاری در خرید حق ساخت این سریال ساخته J.R.R. Tolkein شکست داده بود. اما طبق گزارش تازه THR، این عدد میتونه به یک میلیارد دلار برسه. ابتدا صحبت هایی از ساخت یک سریال چند فصلی شده بود، اما اکنون این خبر تائید شده که این سریال ۵ فصل خواهد داشت و ممکنه شامل سریال های اسپین آف هم بشه. همه اینها باعث شده این عدد افزایش پیدا کنه.

Ringstrilogyposter

جزئیات دیگه ای هم از این سریال پخش شده، مثلا اینکه کمپانی Amazon تنها دو سال برای آغاز ساخت سریال وقت داره (که با توجه به وسعت پروژه، زمان زیادی نیستش). طبق این معامله پیچیده، درصورتیکه Amazon تصمیم بگیره که علاوه بر کتاب ها، از ماجرای فیلم ها نیز استفاده کنه، اون موقع کمپانی های New Line و Warner Bros. هم حضور خواهند داشت. همه اینها خبر از یک سریال افسانه ای میده.

اینکه Peter Jackson در این سریال تلویزیونی به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور داشته باشه یا نه، هنوز معلوم نیست و به تصمیم اون بستگی داره. وکیل او، Peter Nelson در مذاکرات اولیه در سال ۲۰۱۷ حضور نداشت، اما به تازگی کمک کرد که دیالوگی بین Jackson و Amazon شکل بگیره. Nelson در رابطه به با معامله Amazon میگه: “خیلی به زمان بستگی داره، ما در دورانی هستیم که قیمت ها سریع تغییر میکنن. به نظرم Amazon تمرکز خودشو روی مجموعه های دنباله دار گذاشته، اونا همچنین فهمیدن که با افزایش تولیدات تلویزیونی، شما باید بتونین توجه بیننده هارو جلب کنین و اینکار رو میتونین با عنوان فیلم ها و سریال های معروف دنباله دار انجام بدین.”

درسته، اما در نهایت ارزش این کار برای Amazon چه قدر خواهد بود؟ همچنین موضوع عجیبی وجود داره که شامل ماجرای Harvey Weinstein و برادرش Bob Weinstein میشه. اونها از جمله کسانی هستن که از فیلم های Lord of the Rings سود میبرن و همچنین طبق شکایتی درخواست کرده بودن که در سود فیلم های The Hobbit هم شریک باشن. اونها موفق شدن که سهم خودشون رو از اولین فیلم بگیرن، اما این شامل قسمت های بعدی نمیشه. حالا این احتمال هست که اونا دوباره بیان و بخشی از سود کمپانی Amazon رو طلب کنن.

مطمئنا این آخرین باری نیست که ما از جزئیات این معامله بزرگ میشنویم و اینکه اونا چجوری میخوان این پروژه رو از چیزی که هست، بزرگتر کنن. پس خبرها رو دنبال کنین. و به ما بگین که دوست دارین چه داستان هایی رو این سریال پوشش بده و همچنین حضور Peter Jackson در ساخت سریال تا چه حدی باشه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا