سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اوکتای کاینارکا که هوادارانش خیلی دلتنگش بودند، بالاخره به صحنه فیلمبرداری بازگشت!

طرفداران اوکتای کاینارکا، یکی از «مطرحترین» بازیگران سریال تلویزیونی مدت‌هاست که در حسرت هستند. در ابتدای زمستان گذشته، اخبار مورد انتظار از سریال جدید اوکتای کاینارکا به نام Ben Bu Cihana Sığmazam (من نمی توانم با این دنیا خوب باشم) منتشر شد

اوکتای کاینارکا این بار خودش را آماده می کند تا نه تنها به عنوان بازیگر بلکه به عنوان تهیه کننده هم در برابر هوادارانش ظاهر شود. بنابراین سریال جدید Ben Bu Cihana Sığmazam برای اوکتای کاینارکا،  اهمیت ویژه ای دارد.

فیلمبرداری سریال  Ben Bu Cihana Sığmazam که در فصل زمستان آینده از شبکه ATV پخش خواهد شد بالاخره آغاز شد. کل گروه برای فیلمبرداری قسمت اول پشت دوربین رفتند. اکنون انتظار بزرگ هم برای اوکتای کاینارکا و هم برای طرفدارانش آغاز شده است.

همچنین نام بازیگری که در سریال پارتنر اوکتای کاینارکا خواهد بود هم اعلام شد. بر این اساس پلین آکیل در این سریال جدید پارتنر اوکتای کاینارکا خواهد بود. این دو بازیگر همچنین در  سریال Dünyaya Hükümdar Olmaz با هم بازی کردند.

ارن ووردم  یکی از برجسته ترین نام های بازیگران سریال  Ben Bu Cihana Sığmazam هست. این بازیگر که با شخصیت آتش در سریال سرباز به یادگار مانده است، در سریالهای بعدی هم نقش های مهمی ایفای نقش کرد.

کارگردان سریال Tarkan Karlıdağ است و فیلمنامه توسط استاد قلم ماهینور ارگون نوشته شده است سریال  Ben Bu Cihana Sığmazam در ماه سپتامبر با مخاطبان دیدار  میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا