سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Ash vs. Evil Dead از سوی Starz کنسل شد

Ash vs Evil Dead Season 3 2017

خبرهای بدی در راه هست. Bruce Campbell در حال حاضر در حال فروپاشی است و شبکه Starz در حالی که به قسمتهای پایانی فصل سوم سریال کمدی ترسناک Ash vs. Evil Dead نزدیک میشیم این سریال را کنسل کرد..

Carmi Zlotnik، مدیرشبکه Starz، گفت: Ash vs. Evil Dead مخاطبان را برای مدت سه فصل به لطف اجرای فوق العاده و تلاش خلاقانه Sam، Bruce، Rob، و کل بازیگران و خدمه به وجد آورد. ما افتخار می کنیم که این سریال را با یک انفجار هیجان انگیز به پایان می رسانیم”.

Campbell گفت: “سریال Ash vs. Evil Dead به اندازه یک طول عمر طول کشید.” ” Ash Williams نقشی به درازای یک عمر زندگی بود. این افتخاری بود تا با شرکای Evil Dead یعنی Rob Tapert و Sam Raimi بار دیگر متحد شدیم تا به طرفداران خستگی ناپذیرمان یکی دیگر از طعم ها و مضرات بی نظیر ترس/کمدی را بچشانیم، همانطورکه آنها خواسته بودند. من همیشه از شبکه Starz سپاسگذارم برای این فرصت که برای بازنویسی کارهای ما به ما دادند.”

Evil Dead یکی از طولانی ترین و در عین حال پرطرفدار ترین سریال های ژانر وحشت می باشد، و این در حالی است که خبرها در راستای این هستند که آخرین فصل آن به پایان رسیده است و این موضوع قطعاً غم انگیز است، که آنچنان هم غیرمنتظره نیست. در فصل های گذشته، Ash vs. Evil Dead پیش از پخش اولین فصل یک بار نیز بازسازی شده بود.

علاوه بر Campbell، در سریال Ash vs. Evil Dead ستارگانی همچون Ray Santiago ، Dana DeLorenzo و Lucy Lawless نقش آفرینی کردند. قسمت پایانی سریال در ۲۹ آوریل پخش خواهد شد و می بینید که Ash و روح گیرها (Ghostbeaters) در برابر نابودی ایجاد موجودات مرده در یکی از آخرین ایستگاه ها برای نجات جهان از عذاب شیطان به پا می خیزند. در اینجا امیدواریم تیم Evil Dead برای این سناریو آماده شود و این قسمت پایانی را به سبکی بی نظیر و جذاب ترین وحشت ممکنه به پایان برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا