سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تارانتینو و دی کاپریو از «روزی روزگاری در هالیوود» گفتند

image_13970204489_349640551c

کوئنتین تارانتینو در حالی‌که شب گذشته (دوشنبه) در نشست مطبوعاتی «سونی پیکچرز» در رویداد «سینماکان» حضور پیدا کرده بود، با اشاره به لئوناردو دی کاپریو و برد پیت دو بازیگر اصلی فیلم جدیدش گفت بعد از پل نیومن و رابرت ردفورد، آن دو هیجان‌انگیزترین زوج پویای سینما خواهند بود.

تارانتینو در حالی برای پروژه سینمایی جدیدش بازارگرمی کرده که هنوز حتی یک فریم از «روزی روزگاری در هالیوود» را مقابل دوربین نبرده است. دی کاپریو هم در طرفداری از صحبت‌های تارانتینو اضافه کرد این پروژه سینمایی یکی از شگفت‌انگیزترین فیلمنامه‌هایی است که این نویسنده-کارگردان تا به حال نوشته است.

به نوشته ورایتی، در حالی‌که جزییات مربوط به پروژه جدید تارانتینو به ویژه خط داستانی آن همچنان مبهم است، اما همان‌طور که خودش قبلا گفته داستان فیلم در سال 1969 و با محوریت قتل‌های خونین خانواده منسون‌ها روایت می‌شود.

فیلمساز 55 ساله در این‌باره گفت: «داستان فیلم در اوج انفجار ضد فرهنگ‌ها رخ می‌دهد. درست در زمانی‌که انقلاب هیپی‌ها در جریان است و در نقطه اوج دوران جدید هالیوود اتفاق می‌افتد.»

علاوه بر این، تارانتینو یادآور شد فیلم جدیدش به لحاظ سبک و شیوه داستان‌پردازی بیش‌ترین شباهت را به اثر شاهکار کارنامه‌اش «پالپ فیکشن» (محصول 1994) خواهد داشت. فیلمساز پیشرو امریکایی گفت: «من عاشق سینما و عاشق فیلم دیدن در سالن‌های سینما هستم. برای من، این سالن‌ها محبوب‌ترین جای دنیا هستند.»

این کارگردان قبلا اعلام کرده بود که دو شخصیت اصلی فیلمش ریک دالتون (لئوناردو دی کاپریو) یک ستاره سابق سریال‌های وسترن و کلیف بوث (برد پیت) بدلکار قدیمی او هستند. هر دو تقلا می‌کنند در هالیوودی که دیگر نمی‌شناسند، باقی بمانند اما ریک یک همسایه مشهور دارد: شارون تیت.

«روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) از نهم اوت 2019 در سینماهای دنیا اکران می‌شود. این تاریخ مصادف است با پنجاهمین سالگرد به قتل رسیدن شارون تیت به دست پیروان چارلز منسون.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا