اخباراخبار مشاهیر ترکی

واکنش«ایلول اوزتورک» پدیده شبکه های اجتماعی به شایعه جدایی اش

ایلول اوزتورک با عکس خانوادگی که در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود، به شایعات مبنی بر جدایی‌ از همسر تاجرش «باریش کنان اوزکان» پایان داد.

ایلول اوزتورک که بخاطر اختلافاتش در ازدواج با باریش کنان اوزکان در دستور کار قرار گرفته بود، به همراه فرزندانش، آیلس، الکس و همسرش برای تعطیلات به شرم الشیخ مصر رفتند.

ایلول اوزتورک که ازمسافت 2321 کیلومتری(مصر تا ترکیه) ژست شادی در کنار خانواده اش را از حساب کاربری خودرا به اشتراک گذاشته بود، شایعه جدایی را تکذیب کرد.

این پدیده شبکه های اجتماعی به خبر طلاق واکنش نشان داد و با اعتراف به این که «من هم اشتباه می کنم اما الان خیلی فهمیده تر شدم» و خطاب به دنبال کنندگان خود گفت که:

“دوست داشتم این موضوع را با شما به اشتراک بگذارم زیرا از اشتراک آن با شما بسیار خوشحال می شوم”

اودر ادامه بیان کرد که:

ما هفت سال، شاید هم هشت سال است که ازدواج کرده ایم. بعد از بچه دار شدن، تعادل زندگی ما تغییر کرده است و این در هر ازدواجی اتفاق می افتد. ما تلاش می کنیم این تعادل ها را برقرار کنیم، و موفق هم خواهیم شد. در غیر این صورت طلاق راحت ترین کار است. من همسر، فرزندان و خانواده ام را خیلی دوست دارم وهمچنین بخاطر حمایت هایی که دریافت می‌کنیم ، دوست داریم که تمام تلاش خود را برای ادامه زندگی مشترک انجام دهیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا