سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

خبر خوب برای کسانی که منتظر سریال Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) از بیرجه آکالای هستند!

بیرجه آکالای توضیح داد که فیلمبرداری سریال Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) که بیش از دو ماهه که ادامه دارد، به سمت اتمام پیش می رود.
موفقیت بزرگ فصل اول، با انتشار آن در ژوئن 2022، این پروژه را قادر ساخت تا تاییدیه های فصل دوم و سوم را دریافت کند. در کنار  آکالای ،ابراهیم چلیککول و میرای دانر نقش های اصلی سریال را بر عهده دارند.

این تیم کار روی مجموعه را از ماه قبل شروع کرد و ساخت فصل دوم سریال Kuş Uçuşu  ادامه یافت. بیرجه آکالای گفت: «فیلمبرداری ها خوب پیش می رود. به پایان فصل دوم نزدیک می شویم. این کمی خسته کننده است،

پس از پایان فصل دوم سریال، تیم یک استراحت کوتاه می کند و سپس برای فصل سوم به صحنه فیلمبرداری می رود. بیرجه آکالای پس از فیلمبرداری فصل سوم Kuş Uçuşu استراحت کوتاهی خواهد کرد و سپس برای فصل جدید سریال تلویزیونی Mezarlık (قبرستان) سر صحنه فیلمبرداری خواهد بود.
او توضیح داد پس از واکنش های بسیار خوب به فصل اول سریال Kuş Uçuşu انتظار نتایج مشابهی را برای فصل دوم دارند، گفت: “مخاطبان آن را دوست دارند و باعث افتخار ماست.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا