سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم Sherlock Holmes 3 در راه است

sherlock-holmes

در پی خبری کاملا سوپرایز کننده کمپانی Warner Bros نه تنها خبر ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 را اعلام کرد بلکه قرار است قسمت سوم این مجموعه فیلمهای Sherlock Holmes را برای اکران کریسمس که ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ می باشد، اماده کنند. Robert Downey Jr ستاره فیلمهای Avengers که بتازگی با اکران Infinity War از مرز یک بیلیون دلار رد شده باری دیگر برای نقش کاراگاه محبوب و معروف، شرلوک هلمز باز خواهد گشت و دوست و یار همیشگی اش Dr. Watson با بازی Jude Law نیز در کنارش قرار خواهد گرفت. Jude Law هم تا قبل از این فیلم. در فیلم بعدی Marvel بنام Captain Marvel به جمع Robert Downey Jr خواهد پیوست.

Guy Ritchie مغز متفکر و خالق پشت فیلمهای King Arthur: Legend of the Sword و The Man from U.N.C.L.E و همچنین دو فیلم قبلی Sherlock Holmes هنوز برای نشستن بروی صندلی کارگردانی قسمت سوم از سوی این کمپانی تایید نشده است اما می دانیم فیلمنامه ی این فیلم توسط Chris Brancato که تاکنون سریالهای موفق و پر سر و صدایی همچون Narcos و Hannibal را با قلم اش به نگارش درآورده، برعهده دارد. دو اثر قبلی Guy Ritchie برای Warner Bros که در بالا به انان اشاره کرده ایم، King Arthur و Man from U.N.C.L.E با توجه به اینکه از نظر جمعی از منتقدین امتیاز قبولی گرفته اما در باکس افیس انچنان عملکرد نورانی نداشتند مخصوصا King Arthur که قرار بود عنوانی با ۷ فیلم باشد، که شاید همین امر باعث شده تا این کمپانی برای اوردن اسم این فیلمساز خیلی رغبت خاصی نشان ندهد و رابطه ی کم رنگی را نشان دهند. البته این کارگردان بی کار هم نیست و در حال حاظر مشغول کار بروی بازسازی سینمایی Aladdin برای Disney با حضور Will Smith ست که قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ اکران شود که این امر وقت کافی به این کارگردان هم خواهد داد تا اگر هم کمپانی فیلمسازی هم وی خواهان بازگشت بودند.

sherlock-holmes_20160917_154904-650x365

بدرستی مدت زمان طولانی می گذرد و طرفداران فیلمهای این شخصیت قدیمی یا حتی طرفداران کلی شخصیت هلمز سالها شاید انتظار این خبر را می کشیدند و در زمان اکران قسمت سوم این فیلم همزمان ۹ سالگی اکران دومین فیلم از این مجموعه Sherlock Holmes: A Game of Shadows را هم جشن خواهند گرفت که در کریسمس سال ۲۰۱۱ به اکران سراسری درآمد تا به فروش داخلی $۱۸۶٫۸ میلیون دلار و فروش جهانی $۵۴۵٫۴ میلیون دلار رسد. و قسمت اول هم که در سال ۲۰۰۹ اکران شد با مقداری بیشتر فروش داخلی $۲۰۹ میلیون دلار اما مقداری کمتر فروش جهانی $۵۲۴ میلیون دلار دست یافت. لازم به ذکر می باشد در سال ۲۰۱۶ نیز اخباری در رابطه با این پروژه در سایت و مجله های اخباری منتشر شده بود و در ان زمان تیمی مشترک از Warner Bros و کمپانی فیلمسازی Downey Jr اتاق فکری متشکل از چند نویسنده را بوجود اورده بودند که شامل Nicole Perlman از Guardians of the Galaxy و Gary Whitta از Rogue One: A Star Wars Story و Geneva Dworet-Robertson از Tomb Raider میشد.

Sherlock Holmes 3 در کریسمس ۲۰۲۰ به اکران می رسد. اما نه تنها، قسمت دوم Avatar ساخته ی James Cameron که بسیار انتظار انرا هم می کشیم و حتی بیشتر از Sherlock Holmes 3 ساختش طول کشیده در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ و دنباله ی انیمیشن Sing 2 هم در روز کریسمس از رقیبان کاراگاه قدیمی ما خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا