سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

برنامه سازندگان Peaky Blinders برای فصلهای ۶ و ۷

Peaky-Blinders-Season-4

آینده ی نسبتا خوب و روشنی برای سریال درام – جنایی Steven Knight یعنی Peaky Blinders پیش بینی میشود آن هم حالا که خالق این سریال برنامه هایی برای دو فصل دیگر بعد از اتمام فصل پنجم این سریال دارد که داستان خانواده ی شلبی را ادامه میدهد . این خبر به مذاق طرفداران این سریال آن هم بعد از اینکه اعلام شده بود که امکان دارد فصل پنجم این سریال فصل آخر آن باشد ، خوش آمد . اما بعد از پخش فصل چهارم آن و ملقب شدن بعنوان ” دارای بالاترین نمرات در بریتانیا” اکنون بنظر میرسد که کار خالقین این سریال با آن هنوز تمام نشده.

سریال Peaky Blinders که رفته رفته به موفقیت آن افزوده شد و از یک اثر کالت به سریالی بسیار پر طرفدار تبدیل شد که بخشی از این موفقیت را مدیون شبکه ی Netflix آن هم برای نمایش این سریال در کشور آمریکا است . فصل های جدید در این کشور پس از نمایش قسمت آخر آن ها در بریتانیا در آمریکا پخش خواهند شد. همین امر نه تنها موجب میشود که از افشا و اسپویل سریال جلوگیری شود بلکه موجب میشود تا طرفداران تا زمان رسیدن فصل جدید به بحث و گفتگو در مورد آن بپردازند که به نحوی موجب میشود تا سریال بر سر زبان ها مانده و رو بورس باقی بماند.در حال حاضر با توجه به افزایش محبوبیت این سریال ، Steven Knight با فصل های پنجم ، ششم و هفتم این سریال به تلویزیون باز میگردد.

خبر ساخت دو فصل دیگر از این سریال اخیرا توسط Steven Knight منتشر شده است و طبق این خبر او نه تنها قصد ادامه ی نوشتن فیلمنامه را دارد بلکه ستاره ی این سریال Cillian Murphy نیز برای ایفای نقش خود باز میگردد این مسئله شامل دیگر بازیگران این سریال نیز میشود . طبق گفته ی “استیون نایت” : ( ما با Cillian Murphy و دیگر بازیگران مکمل صحبت کرده ایم و همگی آن ها موافقت کرده اند)

ادامه ی داستان این سریال در پس از فصل پنجم آن ایده ی تازه ای نمیباشد اما Knight توضیح داد که چگونه اشتیاق طرفداران و افزایش محبوبیت سریال موجب شد تا او به فکر در نظر گرفتن پایانی برای این مجموعه باشد . طبق گفته ی او : فکر پایان بخشیدن بر این مجموعه آن هم با پایان فصل پنجم آن مدت ها فکر من را مشغول کرده بود اما با مشاهده ی افزایش روازافزون محبوبیت این سریال موجب شد تا در تصمیم خود تجدید نظر کنیم و فعلا برای پایان دادن آن دست نگه داریم .

اما در ادامه ی داستان این مجموعه که میتوان انتظار اتفاقات هیجان انگیزی را داشت با پایان فصل چهارم آغاز شد ، جایی که با اشاره به حضور شخصیت ” آل کاپون” آن هم بعد از اینکه خانواده ی شلبی با مافیای آمریکایی به رهبری Luca Changretta با بازی Adrian Brody وارد جنگ شد ، نشان داد که داستان این سریال کماکان رو به جلو حرکت میکند پس باید دید که Knight چگونه روندی برای پیشرفت این داستان در نظر دارد و ماجرای تامی شلبی و تلاش او برای رسمیت بخشیدن و قانونی کردن تجارت خانوادگی اش و ورود یکی از معروف ترین گانگستر های تاریخ به سریال ، در فصول پیش رو این مجموعه به کجا میکشد

انتظار میرود که فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۲۰۱۹ پخش شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا