سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

دنباله فیلم The Hitman’s Bodyguard تایید شد

3647805

فیلم The Hitman’s Bodyguard که با هنر نمایی Ryan Reynolds و Samuel L.Jackson ساخته شده است از نظر تیم بازیگری به لطف طبع شوخ و و لحظات بامزه ای که این دو نفر در طول فیلم خلق میکنند و داشتن اکشن نسبتا خوب موجب شده تا این اثر به فیلمی نه چندان به یاد موندنی اما برای گذروندن وقت کافی باشد. همچنین این فیلم در گیشه موفق ظاهر شد و با فروش جهانی ۱۷۷ میلیون دلاری خود تنها بودجه ۳۰ میلیون دلاری که صرف ساختن فیلم شده بود موجب شد تا سازندگان آن به فکر ساخت قسمت دوم فیلم بیافتند.
کمپانی فیلمسازی Millennium که ساخت فیلم Hitman’s Bodygaurd را بر عهده داشت ، پروژه ی ساخت دنباله ی این فیلم را در جشنواره کن مطرح کرده است. این دنباله که قرار است عنوان آن Hitman’s Wife’s Bodygaurd باشد قرار است کنار دیگر عناوین آینده این کمپانی ( فیلم های Angel Has Fallen ، The Expendables 4 ، Rambo 5 و The Mechanic 3 ) در این جشنواره معرفی شود. استودیو های فیلم سازی از این جشنواره برای پیدا کردن سرمایه گذار و اسپانسر برای فیلم ها و پروژه های آینده خود استفاده میکنند ، به همین دلیل جای تعجبی نداره که این استودیو برای ساخت دنباله فیلم The Hitman’s Bodygaurd آن را در کن معرفی میکنند. تنها فیلمنامه ی حال حاضری که از این دنباله در دست است فقط شامل این یک خط میشود : ” And The Batshit Cray,The Bad , The Good” ، گفته میشه هر دو بازیگر این فیلم برای ایفای نقش های خود با خواهند گشت اما هنوز تیم بازیگری این فیلم بصورت کامل اعلام نشده است و انتظار میرود که Patrick Hughes کارگردان قسمت اول این فیلم برای ساخت قسمت دوم آن به صندلی کارگردانی خود برگردد.

اگر Reynolds و Jackson به این فیلم برگردند ، سعی خواهند کرد که Salma Hayek رو برای ایفای نقش مجدد خود به این فیلم برگردانند کسی که در قسمت قبل نقش همسر Jackson را ایفا میکرد. در اینصورت ، این فیلم تیم خوبی برای ساخت قسمت دوم خواهد داشت و میتوان به نحوی پیش بینی کرد که این فیلم هم میتواند به یک فرانچایز فیلم های اکشن تبدیل شود و نشان دهد که فقط فیلم های علمی تخیلی و ابرقهرمانی این قابلیت را ندارند.

Reynolds طی چند هفته ی آینده با فیلم Deadpool 2 به روی سینما ها خواهد رفت و Jackson نیز با ایفای نقش دوباره خود در قالب شخصیت Frozon در انیمیشن Incredibles 2 که در ماه ژوئن اکران میشود به روی پرده ی نقره ای خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا