سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بهار شاهین اولین پستش را از صحنه فیلمبرداری فیلم Zevcat که به تازگی به آن پیوسته به اشتراک گذاشت!

اعلام شد که فیلمبرداری فیلم Zevcat با بازی جمال هونال، یامور اون و هانده سوباشی از روز گذشته آغاز شده است.

با این حال، طبق اخبار منتشر شده در مطبوعات، اتفاق غیرمنتظره ای در مورد فیلم رخ داد. یامور اون یکی از بازیگران مطرح این فیلم به تیم سازنده اعلام کرد که 2 ماهه باردار است.

جمال هونال در مورد یامور اون که طبق فیلمنامه با او صحنه‌های ضرب و شتم سنگین دارد گفت: «بازی در آن صحنه‌ها برای زن باردار خطرناک است.» با این اتفاق، تاریخ اکران فیلم به تعویق افتاد و بازیگر جدیدی برای شخصیت اصلی جستجو شد. بهار شاهین بازیگر جدید فیلم است.

بهار شاهین اولین پست درباره این فیلم را در اکانت اینستاگرامش منتشر کرد. این بازیگر زیبا عکسی از صحنه فیلمبرداری با پارتنرش جمال هونال  منتشر کرد.

انتظار می رود Zevcat در ماه اکتبر در ترکیه و در ماه نوامبر در ایالات متحده اکران شود. موضوع فیلم به شرح زیر است؛ بهار دختر 20 ساله ای زیباست. او عاشق کمال می شود، اما این واقعیت که کمال  متاهله و یک فرزند دارد مانع از عشق بهار نمی شود. بهار  با کمال ازدواج می کند و در خانه ای که  همسر و دختر کمال  در آن هستند زندگی مشترک را آغاز می کنند.  داستان این دو زن که یک خانه و شوهر دارند، به طور غیرمنتظره‌ای به داستان امید برای یکدیگر تبدیل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا