سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

مذاکره Liam Neeson برای پیوستن به بازسازی فیلم Men in Black

men-in-black-liam-neeseon-913

کاندید اسکار و بازیگر معروف به فیلمهای اکشن Liam Neeson در حال مذاکره برای پیوستن به بازسازی فیلم Men in Black ـه Sony است…
این اولین بار نیست که Neeson قراره با موجودات فضایی سروکله بزنه و پیش از این Star Wars: Episode 1: The Phantom Menace و Battleship رو نیز در کارنامه ی هنری اش داشته است و قراره در Men in Black با Chris Hemsworth و Tessa Thompson همبازی بشه که در فیلم Thor: Ragnarok نیز حضور داشته اند و تاریخ اکران فیلم نیز برای ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ اعلام شده است.

هنوز چیزی از داستان فیلم نمیدانیم و باید به همین بسنده کنیم که که در لندن می گذرد و با ترکیب جدیدی از بازیگران مواجه خواهیم شد و گفته میشه فیلمی شبیه به سه قسمت اول نخواهد بود و دیگه شاهد بازگشت Will Smith و Tommy Lee Jones نیستیم و پروژه ای کاملا متفاوت با چیزی که پیش از این به عنوان کراس اوری بین ۲۱ Jump Street و Men in Black از اون یاد می شد و البته هنوز پرونده اش بازه!

کارگردان فیلم F. Gary Gray معروف است که با فیلمهایی چون Straight Outta Compton , The Fate of the Furious وی رو میشناسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا