سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شایعات نامزدی Tyga و Camaryn Swanson همراه با عکس حلقه در دست او برانگیخته شد.

گمانه زنی ها همچنان ادامه دارد که بعد از اینکه او برای دومین بار از انگشتر دست چپش عکس گرفت ، تایگا رپر و دوست دخترش کامارین سوانسون در حال تدارکات ازدواج هستند.

این بار ، سوانسون 22 ساله روز یکشنبه در کنار تایگا 31 ساله ، در مزرعه بری نات در پارک بوئنا ، جنوب کالیفرنیا دیده شد. انگشتر الماس – که روی انگشت حلقه او انداخته شده بود – مخصوصا در یک عکس مشخص بود ، در آن عکس او دستش را بالا برد تا ظاهراً نشان دهد که از سوار شدن به آن وسیله  هیجانی است.

ناظران به عکاسان گفتند که انگشتر او “خیلی بزرگ” است و “می توانید ببینید که تعداد زیادی الماس دارد.”

سوانسون اخیراً وقت زیادی را با تایگا و عزیزانش سپری می کند ، پسر 8 ساله اش که او را با Blac Chyna همسر سابقش شریک است نیز با او برای گردش حضور داشت. تایگا، سوانسون و پسرش که با هم سوار وسیله بازی می شوند.

رپر “Rack City” و سوانسون اوایل این ماه  وقتی که در دلی هات هالیوود برای جشن تولد در یک مهمانی بودند شایعه نامزدی را برانگیختند . 

در آن گردش ، سوانسون هنگام بیرون رفتن از کلوپ و عکس گرفتن از این زوج، انگشتر مورد نظر را که دارای دو سنگ بزرگ است ،در معرض دید گذاشت.

سوانسون برای از بین بردن شایعات در شبکه های اجتماعی تلاشی نکرده زیرا او با افتخار جواهرات جدیدش را در چندین عکس در اینستاگرام به رخ کشیده است.

نماینده تایگا حاضر به اظهار نظر در مورد شایعات نامزدی اخیر نیست ، و به Page Six گفت: “من در مورد زندگی خصوصی آنها بحث نمی کنم.”

این دو در مارس بعد از انتشار سلفی تایگا از سوار شدن به هواپیمای شخصی ، در اینستاگرام رابطه شان را رسمی کردند. سوانسون سپس رابطه شان را از طریق اینستاگرام در ماه آوریل تأیید کرد.

تایگا قبلا با کایلی جنر رابطه داشت ، آنها حدود دو سال باهم دوست بودند تا اینکه در اوایل سال 2017 برای همیشه از هم جدا شدند.

جنر ، 23 ساله ، اخیراً در مراسم ویژه “Keeping Up With the Kardashians” به اندی کوهن گفت که او و پارتنر سابقش “دوست نیستند” اما باهم خوب هستند.

او اضافه کرد ، “اگر من او را بیرون ببینم یا در هر جایی با او برخورد کنم ، می دانید ، همیشه آرزو می کنم که خوب باشد.”

جنر در حال حاضر مادر دختر 3 ساله استورمی وبستر با دوست پسر دوباره برگشته اش تراویس اسکات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا