سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

منتشر کننده مصاحبه ناصر ملک مطیعی در «دورهمی» شناسایی شد

پس از آنکه روز گذشته علیرضا امیر قاسمی از پخش مصاحبه ناصر ملک مطیعی با مهران مدیری از شبکه ‏«تپش» خبر داد، اینستاگرام شبکه «من و تو» به سرعت در چند بخش قسمت‌های این گفت‌وگو را منتشر کرد و مشخص شد که یکی از حاضران اقدام به فیلمبرداری کرده است. این اتفاق در حالی رخ داد که در بعضی قسمت‌های «دورهمی» مهران مدیری از کسانی که مشغول فیلمبرداری از آن برنامه بودند، انتقاد کرده بود. امروز خبرگزاری قوه قضاییه از شناسایی شدن فردی که بخش‌هایی از این برنامه را با موبایل فیلمبرداری کرد خبر داد.

image_13970319137_malekmotiei

روز گذشته بود که خبر پخش برنامه دورهمی با حضور ناصر ملک مطیعی در یکی از شبکه های ماهواره‌ای در رسانه های مجازی پخش شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد و مشخص شد فردی از داخل استودیو برنامه «دورهمی» اقدام به فیلمبرداری مصاحبه مهران مدیری و ناصر ملک مطیعی کرده است.

به گزارش میزان آنچه مشخص است میهمانان برنامه «دورهمی» در هنگام ضبط این برنامه نمی توانند از تلفن همراه خود برای فیلمبرداری استفاده کنند. هر چند مسئولین این برنامه تمهیدی برای تحویل تلفن های همراه در خارج از استودیو نیز انجام نداده‌اند و انتشار فیلم های غیر رسمی این برنامه نیز تاکنون بی سابقه بوده است.

بر اساس آخرین اخباری که خبرنگار میزان به دست آورده، فیلمبردار مصاحبه ناصر ملک مطیعی در برنامه «دورهمی» که با گوشی موبایل به شکل غیر قانونی این برنامه را ضبط کرده است توسط تیم برنامه «دورهمی» شناسایی و پیدا شده است.

فرد مذکور این برنامه را علاوه بر غیر قانونی بودن آن به هر طریقی که هنوز مشخص نیست در اختیار شبکه‌های ماهواره‌ای قرار داده است.

گزارش‌ها حاکی است امروز طی جلسه ای درخصوص برنامه «دورهمی» و حواشی آن، جلسه ای بین روابط عمومی صدا و سیما و عوامل مجموعه «دورهمی» برگزار خواهد شد و نتیجه این جلسه توسط روابط عمومی رسانه ملی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا