سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ایو جابز با هری هادسون رابطه دارد.

ایو جابز ، دختر کوچک استیو جابز فقید ، در پست اخیر اینستاگرامش به رابطه اش با  Kardashian-bff Harry Hudson اشاره کرده است. ایو 22 ساله چهار عکس با هادسون 27 ساله در ساحل کالیفرنیا به اشتراک گذاشت.  . هادسون ، خواننده ، ترانه سرا و اینفلوئنسر با حضور افتخاری در مستند  “همراه با کارداشیان ها” معروف شد. 

هادسون هم این خبر را تایید کرد.

جابز ، یکی از سه فرزند استیو جابز (کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه) با لورن پاول جابز ، دارای 207،000 فالوور است که با آنها در ارتباط است از مناطق عجیب و غریب در فرانسه و ایتالیا گرفته تا  عکسهای جذاب، سلفی و عکسهای مسابقات سوارکاری را به اشتراک میگذارد. .

پاول جابز، گفته است که حوا ، رید ، 29 ساله و ارین ، 25 ساله ، وارث شوهر مرحوم میلیاردرش نخواهند بود. او به نیویورک تایمز گفت: “من به خانه های ارثیه  علاقه ندارم و فرزندانم این را می دانند.” 

هادسون ، که در Englewood ، نیویورک بزرگ شد و اخیراً آلبوم “Hey، I’m Here For You” را منتشر کرد  شایعات عاشقانه ای را با کورنتی کارداشیان در گذشته برانگیخته بود. 

جابز و هادسون به سوالات Page Six پاسخ نداده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا