سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

صحبت‌های برایان کرانستون از فیلم Breaking Bad و نقش‌آفرینی جسی پینکمن

مدت زیادی از شگفت‌زدگی ما از انتشار خبر ساخت فیلمی در دنیای بی‌رحم Breaking Bad نمی‌گذرد. دنیایی که در پنچ فصل پرهیجان به روایت داستان دو مرد قانون شکن که سرنوشت‌شان در هم تنیده شده بود پرداخت؛ اما بدون آن که داستان‌شان را برای مخاطب به یک سرانجم قطعی برسانند. سریالی که با نقش آفرینی برایان کرانستون در نقش والتر وایت، شرور افسارگسیخته نیو مکزیکو و آرون پال در نقش جسی پینکمن در کنار نویسندگی و کارگردانی افسون کننده وینس گیلیگان، تجربه‌ای را برای مخاطبان رقم زد که کمتر کسی توانست خودش و ذهنش را از گرفتار شدن در سیاه چاله‌های مکنده روایتی این سریال نجات دهد. حال با پراکنده شدن اخبار ساخت فیلمی به عنوان دنباله‌ی این سریال به دست گیلیگان، طرفداران دنیای بریکینگ بد دست از پا نمی‌شناسند و منتظر انتشار اخبار و اطلاعات جدیدی از آینده احتمالی هستند.

در حالی که هیچ بیانیه‌ی رسمی مبنی بر تایید این فیلم وجود ندارد، سایت Albuquerque Journal اخیرا گزارشی را منتشر کرده است که به فیلمبرداری این فیلم در نیومکزیکو، تحت عنوان Greenbrier اشاره شده است؛ اما در حال حاضر هنوز اطلاعاتی دقیقی از حضور برایان کرنستو در این فیلم در دسترس قرار نگرفته است. با این حال به احتمال خیلی زیاد شاهد حضور آرون پال به عنوان جسی پینکمن دوست داشتنی، اما این بار مستقل و بیرون آمده از زیر سایه والتر وایت خواهیم بود. پیش از این در خلاصه داستان فیلم خوانده بودیم: فیلم روایت مرد گروگان گرفته شده‌ای است که در تلاش برای رسیدن به آزادی است. با این که کرانستون در مصاحبه‌اش با ایندی وایر وجود این فیلم را تایید نکرد، اما از دیدگاه‌ها و انتظارتش به عنوان هایزنبرگ سابق در قبال فیلم جسی پینکمن گفت:

خب، من مداوم درباره این موضوع بحث‌های مختلفی را می‌شنوم. من واقعا تا این لحظه فیلمنامه‌ای را با این مضمون نخوانده‌ام. پس من تایید نمی‌کنم که واقعا این اتفاق در حال رخ دادن است. حتی نمی‌دانم که آیا در آن نقشی دارم یا خیر. من صادقانه از هیچ چیزی در رابطه با این موضوع مطلع نیستم. اما می‌دانم والتر وایت مرده. این که بازگشت او چطور ممکن خواد بود من نمی‌دانم، مگر اینکه توی فلش بک‌ها این موضوع ممکن شود.

زمانی که از او پرسید شد که چه انتظاراتی از فیلم جسی پینکمن دارد فرصت را غنیمت شمرد و ابتدا به تحسین بازی آرون پاول پرداخت:

طوری که آرون آن کارکتر را تحت شعاع قرار داد یا حتی شاید کاکترش خود او را تحت شعاع قرار داد، توانست آن را با جذابیت انسان دوستانه پر کند. او دقیقا حس پسری را داشت که گمشده بود، انگار در لبه تبدیل شدن به یک مرد بود و فقط یکسری راهنمایی‌ها را در زندگی‌اش گم کرده بود؛ اما به شدت دوست‌داشتنی بود به طوری که عاشقش می‌شوید. من فکر می‌کنم گیلیگان سریال را به بهترین نحو ممکن به اتمام رساند. والتر وایت باید می‌مرد. او مسبب تمام بلا‌ها و بدبختی‌ها بود و جسی فقط تماشاچی مظلومی در خدمت او بود و برای همین هم بها داد.

او در ادامه می‌گوید:

با این که هیچ ایده‌ای ندارم که در ذهن گیلیگان چه می‌گذرد، اما دوست دارم تقلای جسی برای شکستن قالب شخصیتی‌اش جهت پیدا کردن ندای درونی‌اش را ببینم. چیزی که به او به عنوان یک انسان نیرو می‌بخشد پاکی و صادقی او است، اینکه خودش را باز می‌کند و اجازه می‌دهد هر کسی وارد زندگی او شود، اینکه بتواند خوشحال باشد چراکه من هیچ وقت حس نکردم او واقعا خوشحال است.

گیلیگان حتی با سریال پیش درآمد خودش یعنی Better Call Sual (بهتره که با سال تماس بگیری) به موفقیت بزرگی رسید. فصل چهارم این سریال چندی پیش به اتمام رسید و به ما ثابت کرد که حتی سایه‌ی سنگین بریکینگ بد هم نمی‌تواند چشمان ما را در برابر نبوغ گیلیگان در داستان دیگری کور کند. Better Call Sual به نحوی تمامی نگاه ها و توجهات را به خود جلب کرده است. این سریال تا به همین لحظه ۲۳ مرتبه در جایگاه نامزدی دریافت جایزه مراسم امی قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا