سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

جولیا رابرتس با همکاری آمازون فیلم اقتباسی می‌سازد

Mandatory Credit: Photo by Billy Farrell/BFA/REX/Shutterstock (9699593ci) Julia Roberts Chanel NRDC dinner, Inside, Los Angeles, USA - 02 Jun 2018

جولیا رابرتس با آمازون قرارداد بسته تا علاوه بر نقش‌آفرینی در محصول جدید این استودیو، به عنوان تهیه‌کننده هم در روند تولید «لیتل بی» (زنبور کوچولو) مشارکت داشته باشد. عنوان این پروژه سینمایی برگرفته از رمانی به همین نام است که نوشته کریس کلیو است و اولین بار در سال 2008 منتشر شد. داستان درباره یک پناهجوی کم سن و سال نیجریه‌ای است در پی رشته حوادثی با سارا دبیر یک مجله انگلیسی ملاقات می‌کند و چند سال بعد دوباره در انگلستان با هم روبرو می‌شوند.

به نوشته ددلاین، یک سال بعد از انتشار رمان کلیو یعنی در سال 2009 اعلام شد نیکول کیدمن قرار است تهیه‌کنندگی «لیتل بی» را بر عهده بگیرد و همزمان در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی داستان هم بازی کند. البته امتیاز این پروژه اقتباسی در آن زمان متعلق به کمپانی «بی بی سی فیلمز» بود و هیچ‌وقت هم به سرانجام نرسید. «لیتل بی» (Little Bee) نام شخصیت اصلی رمان کلیو است.

رابرتس سال گذشته درام موفق «اعجوبه» (Wonder) را بر پرده سینما داشت که محصول استودیوی لاینزگیت است. او به تازگی بازی در درام مستقل «بن برگشته» ساخته پیتر هجز را به پایان رسانده است. لوکاس هجز بازیگر نقش مقابل او در این درام سینمایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا