سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

هم بازی شدن James Corden و Melissa McCarthy در فیلم اکشن/کمدی Superintelligence

عد از داغ شدن بحث های مربوط به بازی James Corden  در فیلم Ocean’s 8 حالا قرار است او با Melissa McCarthy در یک فیلم اکشن-کمدی به نام Superintelligence همکاری کند.

oceans-8-sandra-bullock-james-corden

قرار است، Ben Falcone همسر  و همکار همیشگی McCarthy کارگردانی فیلم نامه ای ازSteve Mallory را بر عهده داشته باشد. McCarthy و Falcone  همچنین تهیه کنند گی فیلم را از طریق شرکت خودشان یعنی On the Day انجام خواهند داد. تولید فیلم تابستان امسال شروع می شود و کمپانی Warner Bros  فیلم را در کریسمس سال آینده پخش خواهد کرد.

 در این فیلم McCarthy در نقش مدیر اجرایی سابق یک شرکت ظاهر خواهد شد و زمانی که از طرف یک شرکت جاسوسی بزرگ برای انجام ماموریتی انتخاب می شود زندگی او دچار مشکلاتی می شود. James Corden  مسئول این شرکت جاسوسی است.

Corden  و McCarthy اخیرا در کمدی جدید Life of the Party همبازی بودند که از زمان اکرانش در می امسال بیش از ۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس فروش کرده است. آنها قرار است در ادامه، در فیلم های انیمیشن از جمله Call of the Wild شرکت Fox باهم همکاری کنند. البته فیلم های دیگری هم مطرح هستند که قرار است Corden  در آنها ایفای نقش کند که از آن جمله می توان به  Smallfoot  و Trolls 2 اشاره کرد که قرار است بلافاصله بعد از فیلم هایی مانند Peter Rabbit، The Emoji Movie  و اولین قسمتTrolls  ساخته شوند.

اینکه Corden  قرار است در یک فیلم جدید لایو-اکشن هنرپیشگی کند خبر خوبی است به ویژه بعد از موفقیت او در Ocean’s 8 و قسمت های از نایت شووهای اخیرش و به نظر می رسد که مردم علاقه زیادی به او دارند. به طور حتم همکاری او باMcCarthy  بسیار هیجان انگیزتر خواهد بود.

Corden  همچنان شووی The Late Late Show  شبکه CBS  و سریال محبوب  Carpool Karaoke حضور دارد به طوریکه در CAA ، United Agents و Variety بحث های زیادی درباره کارهای او صورت گرفته است.Superintelligence سه ماه بعد از اکران فیلم درام جنایی McCarthy به نام The Kitchen اکران خواهد شد. تولید فیلم اخیرا شروع شده و قرار است که سپتامبر ۲۰۱۹ اکران عمومی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا