سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

بازیگر سریال Breaking Bad در سریال Are You Sleeping از Apple

بعد از اعلام اخیر مبنی بر بازی Lizzy Caplan از Masters of S-e.x، You See Me 2 در مقابل برنده جایزه اسکار Octavia Spencer از The Help در سریال مهیج پیش روی Apple  به نام Are You Sleeping، هالیود ریپورتر تایید کرده است که برنده جایزه امی، Aaron Paul از  (Breaking Bad، The Path) به عنوان یکی از شخصیت های اصلی به سریال ملحق شده است. Apple  قرار است برای این سریال ۱۰ اپیزودی در کنار Paul  هنرپیشه هایی از جمله Ron Cephas Jones (This Is Us)، Elizabeth Perkins(Weeds)، Mekhi Phifer  (ER)، Michael Beach (Sons of Anarchy)،  Tracie Thoms  (Rent) و Haneefah Wood  (One Day at a Time) را به خدمت بگیرد.

0007904e-800

سریال Are You Sleeping که بر پایه رمانی به همین عنوان از Kathleen Barber است داستان Josie Buhrman است که بعد از قتل پدرش و رها کردن مادرش و خیانت به خواهر دوقلویش Lanie  می خواهد تا به آرامی تکه های جدا شده زندگی خودش را دوباره در کنار هم قرار دهد. ولی با وجود این، زمانی که یک گزارشگر تحقیقاتی، پرونده پدر او را دوباره به جریان می اندازد همه چیز عوض می شود.

Spencer در نقش Poppy Parnell  یک گزارشگر تحقیقاتی است که به دنبال کشف حقیقت قتلی است که سالها پیش اتفاق افتاده است.

Paul  در این فیلم نقش قاتل متهمی به اسم Warren Cave  را بازی می کند که قاتل بودن یا بی گناه بودن او در طول این ۲۰ سال هنوز در هاله ای از ابهام بوده است. این نقش، Paul  را مجددا به همکاری با مدیران Apple  یعنی Zack Van Amburg  و Jamie Erlicht که از جمله تهیه کنندگان Breaking Bad  هم بودند کشانده است.

Jones  نقش Leander “Shreve” Scoville، پدر Poppy  (Spencer) را بازی می کند. Jones  اخیرا جایزه امی برای بازی در نقش پدر Randall در سریال کمپانی NBC یعنی This Is US را برده است.

Perkins، نامزد سه جایزه امی، نقش Melanie Cave ، مادر Warren  (Paul) را بازی خواهد کرد که سوژه تحقیقات Poppy است. Perkins  اخیرا در سریال This Is Us  بازی کرده و در سریال Sharp Objects کمپانی HBO نیز بازی خواهد کرد.

Phifer  نیز در نقش Markus Knox بازی خواهد کرد، یک کاراگاه سابق و دوست قدیمی Poppy. یکی از کارهای اخیر Phifer  در تلویزیون ریبوت Frequency بود.

Thoms  نامزد جایزه امی، نقش Desiree Scoville، خواهر بزرگتر Poppy را بازی خواهد کرد. او پیش از این در فیلم کمپانی Lifetime به نام UnREAL و فیلم کمپانی Netflix یعنی Love بازی کرده است.

و در آخر، Wood  نقش Cydie Scoville، خواهر تندخو Poppy را بازی می کند. او  قبل از این در Baskets کمپانی FX مشارکت داشته است.

نگاهی است به گوشه ای از ماجراهای جنایی اتفاق افتاده در آمریکا و دیدگاه بینندگان را درباره عواقب حاصل از پیگری عدالت عمومی تغییر خواهد داد. این فیلم درام/مهیج توسط Nichelle Tramble Spellman  (The Good Wife) نوشته و تهیه شده است که به عنوان مدیر تولید نیز در پروژه حضور خواهد داشت. تهیه کننده اجرایی فیلم علاوه بر Tramble بر عهده  Octavia Spencer، Reese Witherspoon  و Neustadter خواهد بود.

سریال هایی دیگری نیز در آینده توسط کمپانی Apple  کلید خواهند خورد که یکی از آنها یک درام صبحگاهی به کارگردانی Kristen Wiig است که در آن شاهد حضور ستارگانی مانند Witherspoon و Jennifer Aniston  و Kristen Wiig خواهیم بود. از دیگر سریال های موجود در فهرست Apple  می توان ریبوت Amazing Stories  ساخته Steven Spielberg، یک درام فضایی ساخته  Ronald D. Moore، سریالی از Damien Chazelle، سریال See  ساخته Steven Knight و Francis Lawrence  و در نهایت یک درام روانشناسی ساخته M. Night Shyamalan  و یک کمدی به نام Dickson  که ستاره سینما Hailee Steinfeld در آن ایفای نقش خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا