سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کوین فایگی خواستار ساخت Ms. Marvel طبق کامیکس است

Kamala-Khan-Bubblegum-660x330

فیلم Kamala Khan در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و ثابت کرده یکی از بهترین قهرمانان میراث مارول است. وقتی جی. ویلو ویلسون (G. Willow Wilson) سریال Ms. Marvel را در تاریخ فوریه ۲۰۱۴ روی آنتن برد، هیچ وقت فکر نمی‌کرد این شخصیت اینقدر مشهور شود.‌ هنوز بعد از چهار سال، سریال Ms. Marvel پخش می‌شود. و حالا کوین فایگی اعلام کرده برای Ms. Marvel برنامه‌هایی دارد. و این برنامه‌ها مشخص شده‌اند. فایگی در مراسم Produced By Conference توضیح داد چرا مارول  ساخت Kamala Khan را به تعویق انداخته است. “ما می‌خواستیم اول کاپیتان مارول را پخش بسازیم، برای همین این دختر مسلمان جوان چیزی برای الهام گرفتن، دارد.”

این ممکن است کامنت کوتاه و مختصری باشد اما این معنی را می‌دهد که استودیو مارول قصد ساختن Ms. Marvel‌ را دارد. این بیانیه از سوی فایگی شامل دو ایده است که قطعا برای هویت کتاب کامیک Kamala مهم هستند.

Kamala-Khan-Bubblegum-660x330

ابتدا، شما پویایی سرگرم‌ کننده‌ای میان Kamala Khan و Carol Danvers خواهید داشت. در کامیکس، کامالا طرفدار ‌کاپیتان مارول است که بعد از Terrigenesis به ابر قدرت دست می‌یابد. او هویت Ms. Marvel‌ را به افتخار قهرمان‌اش انتخاب می‌کند.‌ به نظر می‌رسد استودیو مارول قصد دارد همان رویه را دنبال کند، هرچند شایان ذکر است که این ممکن است خیلی طول بکشد تا کامالا خان را روی پرده نقره‌ای ببینیم.

اگرچه کاپیتان مارول مربوط به دهه ۹۰ است این حقیقت که دنیای مارول قبلا اسمی از او نبرده، بدین معنی است که او مانند مرد آهنی، قهرمان ملی نخواهد بود. این مانند کارول دنورز است که بعد از سری چهارم انتقام‌جویان به قهرمان مشهوری تبدیل می‌شود. این یعنی احتمالا نباید انتظار داشته باشیم کامالا خان را تا چند سال آینده ببینیم چون این شخصیت به زمان بیشتری نیاز دارد.

دوم اینکه، فایگی اعلام کرده که کامالا خان دختر جوان مسلمانی است. همانطور که ویلسون در پست خود توضیح داده، بزرگترین دلیلی که باعث شده Ms. Marvel وارد عرصه شود بخاطر تعامل با نقش ایمان قدیمی در زمینه عدالت اجتماعی است و احتمالا مخاطبین مختلفی مشتاق این داستان هستند.‌ کوین فایگی این ایده را می‌ستاید و داستان‌‌هایی درباره کامیک Ms. Marvel به خوانندگان می‌گوید. این احتمالا مطابق با دیگر صحبت‌های فایگی در Produced By Conference است که کلید اصلی آینده مارول است. بدون شک تغییراتی صورت خواهد گرفت. در کامیکس، کامالا به قدرت می‌رسد چون ژن غیر انسانی دارد و در معرض Terrigen قرار گرفته است. با این حال به نظر می‌رسد استودیو مارول خیلی به Inhumans علاقه نداشته و فیلم فاز سوم خود را کنسل کرده و آن را به تلویزیون مارول انتقال داده است. سریال تلویزیونی Inhumans یکی از شکست‌های بزرگ تلویزیون مارول تاکنون بوده و احتمال اینکه استودیو مارول بخواهد فرضیه Inhumans را روی پرده ببرد، خیلی کم است. بنابراین با توجه به خواست فایگی، باید انتظار داستان اورجینال بازبینی شده‌ای از کامالا خان را داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا