سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سفارش ساخت Hache پنجمین سریال اسپانیایی Netflix

سریال عالی Money Heist به عنوان سریالی غیرانگلیسی، اسپانیا را به عنوان همکار خوبی برای نتفلیکس اثبات کرده است.

hache-1

به همین دلیل Netflix به تازگی ساخت سریال جدیدی در اسپانیا، به نویسندگی Verónica Fernández را آغاز کرده است. فیلم El Bola از او محصول ۲۰۰۱، نامزد بهترین فیلمنامه ی اریجینال آکادمی Goya اسپانیا شده بود.

سریال ۸ قسمتی Hache براساس اتفاقات واقعی درباره ی Helena، زنی در قلب بازار دلالی مواد مخدر دهه ۶۰ میلادی در بارسلونا است. نقش Helena را Adriana Ugarte نامزد بهترین بازیگر مراسم Goya (بازیگر فیلم های The Time Between و Julieta) بازی می کند و دیگر بازیگر سریال Javier Rey برنده ی بهترین بازیگر فستیوال فیلم Malaga برای بازیش در فیلم Sin Fin خواهد بود.

پس از اولین راه اندازی نتفلیکس در اسپانیا در سال ۲۰۱۵ این شبکه محصولات اسپانیایی زیادی ساخته و نمایش داده است. Hache پنجمین سریال اسپانیایی اریجینال این شبکه خواهد بود. اولین آن هاCable Girls در آوریل ۲۰۱۶ پخش شد. پس از آن سریال های Elite، Paquita Salas و Money Heist نیز دیگر سریال های اسپانیایی این شبکه هستند.

سازندگان سریال Cimadevilla و Jorge Iglesias در مصاحبه ای اعلام کردند: بسیار خوشحالیم که اولین پروژه ی ما سریالی برای شبکه ی نتفلیکس است. حرفه ی ما در این کمپانی بین المللی است و این امر توسط نتفلیکس محقق خواهد شد. امیدواریم این شروع یک همکاری بلندمدت و سودآور برایمان باشد. دنیایی که Tomás و Jorge نویسندگان سریال ساخته اند برای هر بیننده ای منحصر به فرد، تازه و جذاب است.

Cimadevilla در دهه گذشته سود بسیاری از تهیه کنندگی فیلم های کمدی مثل The Other Side of the Bed به جیب زده است. اما حالا آن ها به دنبال ساخت سریال های درامی برای فضاهای دیجیتالی مثل نتفلیکس هستند.

سریال Hache برای پخش در سال ۲۰۱۹ آماده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا