سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

سم مندس فیلم ۱۹۱۷ را کارگردانی می‌کند

Sam3-660x330

پایگاه خبری ددلاین گزارش داده که کمپانی Amblin Partners استفان اسپیلبرگ، فیلم ۱۹۱۷، سم مندس (Sam Mendes) را خریده که فیلمی درباره جنگ جهانی اول است که مندس آن را نوشته و کارگردانی می‌کند. با اینکه هنوز خلاصه داستان آن مشخص نیست، اعلام شده پارامونت، سونی و نیو رجنسی همگی قبل از Amblin به دنبال این پروژه بودند. در ادامه خبر با نسیم ورد همراه باشید.

مندس قبلا با DreamWorks اسپیلبرگ روی دو فیلم اول؛ Road To Perdition و American Beauty کار کرد. فیلم دوم اسکار بهترین کارگردانی را برد.

مندس در اینباره اظهار داشت:

خیلی خوشحالم با Amblin و استفان اسپیلبرگ به همراه دونا لنگلی (Donna Langley) و همه عوامل یونیورسال کار می‌کنم. من چند سال است روی این پروژه کار می‌کنم و خیلی خوشحالم این فیلم ساخته می‌شود.

اسپیلبرگ نیز گفته:

کمپانی ما از زمان اولین فیلم سم، خانه‌ی او بوده است. خیلی خوشحالم او به خانه خودش با داستان جدیدی بازگشته، خصوصا اینکه فیلم جدید شجاعانه و بلند پروازانه‌ای است.

کریستی ویلسون کرنز (Krysty Wilson-Cairns) این فیلم را نوشته و مندس و پپا هریس (Peppa Harris) آن را برای Neal Street Productions تولید می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا